|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zit momenteel op men vierde middelbare school ik zit in het vijfde middelbaar moet je weten ![]() en tjah hoe kwam het altijd, ik wist gewoon altijd wat er gebeurde in het school wie wat had gedaan en hoe het in elkaar zat en zelf dierf ik ook wel iets uitsteken wat in men tweede middelbaar het ergste was kwam ik gewapend naar school en van die shit ![]() ![]() gelukkig heb ik nu door dat dat misschien wat overdreven was ook gepakt op kruimeldiefstal en blablabla moest ik bij een schoolspsychiater met ook vragen over drugs enzo (enkel weed) en op het eind van het jaar mocht ik van school veranderen kwam ik in een mega christelijke nonneschool kan je al voorstellen dat het daar nog moeilijker ging het laatste jaar had ik elke woensdag strafstudie, soms wel 10 nota's op een week, gedragscontract, studiecontract, en dat allemaal voor kleine dingetjes die eigenlijk niet veel uitmaakte ik kreeg meestal nota's omdat de school er van uit ging dat je altijd ja moest knikken en ik knikte regelmatig neen ![]() moest ik ook naar psychiater van die school of ik lag buiten je kan het al raden, ik lag dus buiten, ze gaven me geen kans meer toen ik me zeer druk had gemaakt in pms dat zich niet aan zijn zwijgplicht had gehouden en dingen was gaan rondstrooien op school dan nog op een stadsschool gezeten, daar me best geamuseerd, maar was krapuulschool, ik was daar redelijk braaf iemand maar van af gehaald en nu zit ik in nog een ander school ![]() Maar jij praat dan met je ouders toch? ik weet niet, als zun terecht kunnen met hun problemen bij jouw, moeten ze ook verwachten dat je met jouw problemen terecht wil kunnen bij hen zo zou ik het toch denken als je veel met hen praat enzo, dat ze hun diepste durven laten zien waarom zou jij dat niet durven laten zien volgens mij verwachten ze niet dat je je zo sterk blijft gedragen hoor... ik zou al blij zijn moest ik hier thuis met mn ouders deftig kunnen praten (alhoewel 'blij', ben het nu zo gewoon dus tjah ![]() ik weet niet of je ouders zouden breken ik denk dat ze het eerder even hun problemen uit de weg gaan proberen zetten om jouw te helpen?!? natuurlijk ken jij je ouders wel beter als ik maar zou het niet werken? |
|
![]() |