|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Ik zojuist terug ben van Aken? - De plaatstelijke trots haar eerste thuiswedstrijd van het seizoen verloor? ![]() - Wacker Burghausen de stichter van dit kwaad was? ![]() - Aachen echter meer dan voldoende kansen kreeg? - Het passende cliché 'die bal wilde er maar niet in' opging? ![]() - Een ander cliché dus ook opging, nl: als je zelf de kansen niet benut de tegenstander wel scoort? - In de laatste minuut ons aller Erik Meijer anders nog bijna gelijk maakte? - Ik hoop dat Roda die bittere smaak wegspoeld vanaaf? ![]() - Er een malloot uit Oostende verdwaald was in Aken? - Hij met zijn Anderlecht-sjaal tussen al het geel-zwarte stond? - Hij het had over: Jeannetten? - Dat in het Vlaams ook wel homo betekend? - Hij nogal gefrustreerd was over Club Brugge? - Zijn club in Nederland een clubje uit een dorpje aan het ei was? - Ik dat niet snap? - Hij vroeg waar wij vandaan kwamen? - Hij Kerkrade meteen linkte aan Roda? - Hij zich toch nog afvroeg voor wie wij dan waren? - We hem wilden meenemen en vanaaf tussen de Mechelen-hools stoppen? ![]() - Hij na de wedstrijd in zijn eentje kwade gebaren richting de Burghausen-aanhang stond te maken? - Dat op zich wel geinig was? - ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |