|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#12 | |
|
Nerd
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
|
niet als je vanaf Prelude begint
je bent er minstens een uur of 60, of 70 wel mee zoet als je alle subquests uitspeeld.Citaat:
plus dat de monsters in gevecht met m'n karakter of m'n henchman gewoon niks doen, ze reageren dan niet op 1 van de 2 :-/
|
|
|
|
|