|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
slechtste bijdrage aan de hedendaagse muziek: metallica (sorry kan er echt niks mee)
slechtste groep: die drie gasten met die gitaren (liedje heet year 3000 ofzo) slechtste single: year 3000 slechtste zanger: die gast van death by stereo |
|