|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#51 |
|
° Blub °
|
merkbroeken
vooral miss sixty, niet omdat het persé van dat merk moet zijn, maar omdat andere (bv.hm broeken) gewoon te kort zijn...
|
|
|
#52 |
|
Lid
|
hm merken.. ik hoef het niet perse, h&m/c&a kleertjes draag ik ook vaak, zijn vaak ook onwijs mooi. en bandshirtjes op concerten gekocht.
wat ik wel hele mooie en leuke merken vind zijn gsus, indian rose en only. daar heb ik wel wat kleren van, maar niet superveel ofzo.
|
|
|
#53 |
|
Lid
|
ik kijk niet naar merken, bij gene enkele kleding, maar der zijn wel merken die ik lekker vind zitten.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Guest
|
Het voordeel van merkbroeken is dat ze 2 maten hebben. Lengte en breedte. En voor kleine en lange mensen is dat heel handig.
|
|
|
|
#55 |
|
Guest
|
Ik kijk niet zo naar merken, gaat me er om dat ie lekker zit..
Is niet zo van ow er zit geen merk op nu vind ik het niet leuk.. |
|
|
|
#56 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#57 |
|
Guest
|
heb zoals biffy meer kleren van c&a en h&m...maar grotendeels omdak uit een groot gezin kom zeg maar en als we dan thuis almaal broeken van 100 euro zouden kopen, zou dr niks aan eten op tafel staan ..dus jah maar ik vind het niet erg, vind h&m kleren ook heel vet dus jah..en alsik werk kan ik zelf wel een keer een dure broek kopen (als ik dat perse wil..)
|
|
|
|
#58 |
|
Lid
|
ik koop echt vanalles! als 't maar past!
maar dat is vaak lastig, omdat ik een heel irritante lengtemaat heb en daarom wordt het vaak toch wel een merkbroek...vooral miss sixty en tark passen vaak goed ![]() maar als een broek waar geen merkje op zit past, dan koop ik die ook gewoon
|
|
|
#59 |
|
**Loves Anouk**
|
K heb als k skate broek koop (Wat k bijna altijd draag)word t onbewust altijd overzeas, die zitten zoo realex en passen altijd. Duis kom altijd met dat merk thuis
|
|
|
#60 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#61 |
|
Slechtst Geklede Forummer
|
ik heb niet of ik hier al eerder in heb gereageerd maargoed..
ik ga ook voor merk ik was 1 van de eerste met een evisu spijkerbroek, toen was het echt nog een onbekend merk.. nu loopt zo'n beetje elke wannabe met zo'n broek
|
|
|
|