|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Maar getuigt het wel van respect om een recordinternational nog even 10 minuutjes te laten opdraven als een soort van goedmakertje? Op basis waarvan? Zijn staat van dienst?
Ik ben de laatste om Frank de Boer compleet af te schrijven. Ik ben het er mee eens dat de man over zijn top heen is en anderen zich aandienen die beter zijn/worden voor zijn positie(s), maar misschien kan hij met zijn ervaring nog van dienst zijn op het EK (zonder daarmee in de basis te staan). Ik vind dat er nu ook wel erg overdreven neerbuigend gedaan wordt over zijn leeftijd, conditie en kwaliteiten. Hij wordt nu neergezet als een bejaarde man die op basis van het verleden nog meedoet. Dat gaat wat ver in mijn ogen. Maar het blijft natuurlijk een zeer merkwaardige keuze van Advocaat. Ik vond zijn verdere opstelling en wisselbeleid prima en hoopgevend. Hij probeert duidelijk een goede mix van jong en oud te vinden. Maar waarom een verdediger nog eventjes inbrengen in een oefenwedstrijd waarin aangevallen moet worden, vorm moet worden opgedaan, het publiek moet worden vermaakt en nieuwe, jeugdige spelers een kans moet worden gegeven? ![]() |
![]() |