|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#25 |
|
Guest
|
De soap gaat weer door, ze ging weer eens achter dr zus d'r msn zitten:
Pruttelpot zegt: hm, pizza is lekker Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: well good for you Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: snakelijk eten Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: met een m Pruttelpot zegt: ja, is al op, nouhja, voor de helft, ahd geen zin in de rest Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: sjonge Pruttelpot zegt: beetje sjacherijnig? Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: nee, ik ben geertje Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: ewn k vindet nog steeds hatelijk dat je opeens van alles met mn vrinden afspreekt Pruttelpot zegt: Je meot je opgen eens open doen. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: wat zijn opgen Pruttelpot zegt: Sjoerd vraagt aan mij of ik zin heb om mee te gaan. Pruttelpot zegt: ogen Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: ohjajohy Pruttelpot zegt: En wie ben jij uberhaupt om daar over te zeiken? Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: lieve schat. stel je voor dat ik jou dood wenste en lompe dingen zei over iets waar ik heel erg mee zat. en dat ik na een ruzie opeens met jitse af ga spreken Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: *auch* Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: maar hee, tot woensdag he Pruttelpot zegt: Jij heb nooit ergens mee gezeten, dat heb je me juist steeds verteld. Pruttelpot zegt: En dat is ook juist het punt. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: ahahahaha, nee, et boeit me compleet niks dat mijn ex twee dagen nadat het uit is zelfmoord pleegt Pruttelpot zegt: En verder heb ik je niet dood gewenst. en dat heb ik al 30keer gezegd. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: totaal geen invloed op mn verdere leven Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: wie is hier nou zo ongelofelijk dom Pruttelpot zegt: daar heb ik het nooit over gehad. en dat heeft fucking ook niks met mij te maken. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: je kan het wel 30 keer zeggen, maar dan nog is 'dan verdien je het leven niet'niet iets om op een geboortekaartje te zetten Pruttelpot zegt: nops, en ik heb het je ook uitgelegd. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: nee, maar je betrekt alles op jezelf. je hoopt zo dat je balnegrijk kan zijn in iemands leven Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: et boeit me niet hoe je het uitlegd en of je het uitlegd. het was gewoon een verwensing die nergens op sloeg Pruttelpot zegt: kan best Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: oeh, hee, goed argument Pruttelpot zegt: het verschil tussne jou en mij is dat ik belangerijk wil zijn in iemands leven. Jij wilt zoveel mogenlijk levens verwoesten (en dat kan je dan wel gaan ontkennen, maar dat heb je me toch echt verteld) Pruttelpot zegt: Ik denk neit dat ik me hoef te verdedigen tegen over jou meisje Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: rot op man. je ergert me echt het meest van iedereen met dat gigantische bord voor je kop. waarom stuurde je dat smsje met sweet dreams, was het een verkapte boodschap of deed je zomaar opeens weer even aardig Pruttelpot zegt: Fuck, je snapt het echt niet he? Of wel soms? Jij hebt mij weg geschopt, jij hebt mij opzettelijk zo hard mogenlijk de grond in geschopt, en je genoot ervan, vervolgens ga je mij overal de shculd van lopen geven? Nee. Jij bent hier degene met een bord voor je kop. Niet ik. Maar dat zal je vanzelf nog wel een keertje inzien. Tot die tijd veel plezier met al je bikkeltjes Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: denk je nou dat je beter bent dan ik? want zo kom je wel over. you don't know shit. Pruttelpot zegt: Neuh, ik wete ook neit zoveel, maar op sommige gebieden ben ik wle degelijk beter dan jij. Ik geef namelijk om mensen. Jij wilt zoenen and that's it (heb je me ook zelf verteld) Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: ik heb op het moment toevallig wel een erg leuk vriendje waar ik het heel erg goed mee kan vinden en waar ik om geef Pruttelpot zegt: Ivo? Hehe, yeah Right Pruttelpot zegt: Maarja, wish you all the luck there is Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: oh, en waar baseer jij je hooghartigheid nu weer op? Pruttelpot zegt: Hoop dat je het meent deze keer Pruttelpot zegt: Je had met ivo lopen zoenen, uurtje later probeerde je mij weer te zoenen. Noema ik inderdaad heel vele om geven Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: toevallig hadden we toen eigenlijk nog niks Pruttelpot zegt: Ik hoop dat je het meent meisje, Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: maar hee, annoying little friend, je snapt me niet en je weet niet wat ik meemaak. fijn dat je me zo veroordeeld Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: met al je geweldige psychoanalyses die werkelijk nergens op slaan Pruttelpot zegt: Ik zou het graag willen snappen. Maar je hebt me nooit de kans gegeven../.. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: nee, je brengt jezelf alleen maar verder in de problemen door onnadenkende dingen te doen Pruttelpot zegt: Gnagna. Tuurlijk meisje. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: en daar kan je mij iig niet van beschuldigen Pruttelpot zegt: Neuh. Maar jou kan ik van heel vele beshculdigen. Ik voel er alleen geen nood toe. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: je kan me nergens van beschuldigen want k heb je gewaarschuwd, dat is nog steeds niet echt doorgedrongen denkelijk. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: maar ik ga eten, ik zie je woensdag wel in de bijstand Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: lijkt me werkelijk enig Pruttelpot zegt: K weet niet. Pruttelpot zegt: Misschien Pruttelpot zegt: Ach, dat is allemaal jouw keuze geweest he Pruttelpot zegt: Niet vergeten. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: ja, maar ik zit dan ook niet met de tranen Pruttelpot zegt: Ik ook neit meer Pruttelpot zegt: maarja, jij zit van binnen met nog veel meer problemen als ik hoor. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: dan Pruttelpot zegt: en dat weet je zelf ook best. Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: dan ik Pruttelpot zegt: Maar ik hoop dat het echt wat word voor je met ivo, lijkt me leuk voor je Malice ** I'm An Evil Little Girl, You're A Twisted Man zegt: goh zeg, dankjewel Pruttelpot zegt: Alsjeblieft |
|