Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 March 2004, 20:19   #29
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
dat was weer een battle van niks / misschien zou je wel hulp kunnen gebruiken van ene SiNix
Een paar weten dat jij goed kan knallen / vertel mij dan eens waarom er nooit een meid van jou is bevallen
En nu praat je meteen over seks, kom je misschien iets tekort / Jij staat waarschijnlijk al zo lang droog dat je er wanhopig van wordt
Maar genoeg over dit anders wordt je nog verlegen / ik zie het morgen wel in de Telegraaf verschijnen dat een jochie zelfmoord probeerde te plegen

Ik zou dat toch maar beter checken/ voordat je denkt mij ermee te kunnen af bekken
Doe nu niet alsof je ook maar iets van mijn leven weet/ je hebt een hersenziekte waardoor je toch alles vergeet
Ik heb je daarom allang afgeschreven/ waarschijnlijk ben je nu al weer vergeten waar je was gebleven/ dit zal ik je echter vergeven
Toch triest op zo’n jonge leeftijd al zo dement/ en bovendien zo impotent als een oude vent/ maar dat was je sperma al gewend

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels