|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoeveel dagen leer jij van te voren als je een proefwerk, of iets dergelijke hebt
Ik altijd de dag, vóór het proefwerk zelf... en dat doe ik mijn hele leven lang...omdat ik merk...dat mijn cijfers hierdoor niet omlaag gaan |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dan zou ik toch met je examens anders gaan denken..
ik voor woordjes of so's dag of paar uur van tevoren en proefwerken meestal paar dagen vantevoren de stof doorbladeren bij verzorging maakte ik samenvattingen (bij alle vakken trowuens) heb ik later mooi kunnen gebruiken voor mijn examen |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
vaak leer ik niet
heb voor mijn examens in totaal maar 1.5 uur in de boeken gezeten nu leer ik denk ik een uur per proefwerk en meestal is dat al teveel |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() zelf leerde ik in de eerste voor een proefwerk een week van te voren en so's een paar dagen, later werd dat allebei een dag van te voren en heb alles overleefd, voor de schoolexamens die ik dit jaar heb, proefwerken en so's heb ik niet meer leer ik wel weer een paar dagen van te voren, anders lukt het me niet meer, tis te veel om in 1 dag te doen |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
so dag van te voren
rep ook, maar dan maak in de rest van me maakwerk voor die dag wel van te voren zodat ik die dag alleen dat vak hoef te leren. en als het iets is waar ik veel voor moet leren omdat het een k*t vak is (natuurkunde) an doek het wel eerder |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ja...ik denk dt ik in de 4e ook eerder zou leren
studiehuis enzo.... je kan beter samenvattingen maken van alle hoofdstukken en die gebruiken met een examen...moet je niet aldoor in je boek bladeren bij sommige vakkn mag je namelijk je boek erbij houden |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Engels doe ik altijd een maand van te voren...
De rest onderweg naar school... |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
1 dag van te voren...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
de avond ervoor, dezelfde ochtend nog, of helemaal niet. Vakken als Biologie en Wiskunde doe ik nooit wat voor
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
jocking
|
![]()
Vroeger begon ik ook altijd pas de dag van te voren ofzo, pas sinds vorige jaar begin ik redelijk vroeg (1 week ofzo) van te voren. Moet ook wel omdat ik tijdens het trimester veels teweinig uitvoer
![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() vwo3 |
|
![]() |