Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 March 2004, 21:31   #5
infamous
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Kom nou niet over politiek praten/ dan kunnen we deze hele contest wel gewoon laten/ want daarin kan jij slechts blaten
Ik ben als jezus zo onsterfelijk met dissen/ jij kan met je zielige lines slechts naar mijn zwakke punten gissen
mensen dissen en uitpissen 2 handen op mijn buik/ mijn zinnen zijn verradelijk als een fuik
Steeds als je me denkt te hebben gedolt/ kom ik terug 2x keer zo hard tot je bloed ervan stolt
vind je het zelf niet een beetje lachwekkend / je doet alsof je deze wereld kent / maar als je een neger ziet ben jij degene die naar z'n mamie rent/
en altijd maar die arrogante houding / waarom? / in je hoofd ben je de bom / maar ondertussen leef je op leerlingen.com /
meer dan 8000 berichten al gedropt / het is wel duidelijk dat je je achter je toetsebord verstopt /
nee ga jij je maar lekker verstoppen in je schuur / kan je je aftrekken op al die posters van Bush aan de muur /
ow en speel je met mij / speel je met vuur / ik hit je harder dan een rechtse van Regilio Tuur / terwijl jou shit kaler is dan een kankerpatient na een chemokuur

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels