|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#13 |
|
mycodenameis:edman
|
Ik weet niet of jullie hier behoefte aan hebben, maar ik kan de buttons vertalen.
Net een beetje lopen kutten ![]() t ziet er natuurlijk nog niet uit, maar het kán wel ![]()
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie. Laatst aangepast door Setragasj : 16 March 2004 om 22:52 |
|
|
|