|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Naam van de film:
Wie speelt er in: James caviezel, monica belluci, maia morgenstern Welke genre: drama Van welk jaar: 2004 Waar gaat hij over: de laatste 12 uren van het leven van jezus christus, het verhaal begint op het punt dat jezus word verraden door judas van iskariot. en laat de hele marteling en terechtstelling zien. Persoonlijke mening: ik ben absoluut niet gelovig, ik heb er zelfs wat tegen, dus ik vond het ook al zoiets om naar die film heen te gaan, maarja kortingskaartjes laten we het maar doen dan. en ik heb er geen spijt van. het verhaal is erg mooi gefilmd, en ook erg bloederig, er zit een scene in van ongeveer 15 minuten waarin hij alleen mar klappen krijgt. dat ze het vel er echt vanaf slaan met zwepen. en later ook met de kat met 9 staarten. er blijft weinig van hem over......erg bloederig, je ziet elke klap aankomen en dikke wonden maken. zeker niet voor de tere zieltjes. ik heb er echt van genoten!!! Hoeveel sterren geef jij hem: 5 van de 5 |