|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
hey niels ik heb je gemaild... op de factorycore mail. Of er nog kaarten waren. Ik heb er nog 3 nodig. Dus 8 in het totaal...
Ik hoor het wel van je |
|