Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 April 2004, 14:59   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
nog ff wachten tot je de andere 2 beu bent
Mee eens, Pandora Tomorrow loopt niet weg ofzo. En als je nou rustig aan doet met die 2 games is SCT zelfs al afgeprijsd wanneer je besluit het te gaan kopen, dat scheelt een hoop centjes. Desnoods ga je eens kijken welke oude spellen je nog hebt en die weer opnieuw spelen als je GTA3 en NFS:U uit heb gespeeld(gewoon voor de lol, die ik ook). Chill gewoon man, je hoeft niet meteen elk cool nieuw spel te kopen, anders weet je al helemaal niet meer wat je moet gaan spelen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.