|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
dat is helemaal niet waar. ik kon het gewoon even niet gebruiken. omdat ik met een hele hoop dingen aan mijjn hoofd zat. ik zei toch ook "nou nee"?
ik wil gerust luisteren naar dingen en dat weet jij ook donders goed, maar ik vind niet dat ik mijzelf aan de kant moet zetten en alles weer in te gaan slikken en op te gaan kroppen. klinkt stom misschien. ik vind het erg voor je wat er gebeurt is, maar verwacht niet dat ik verplicht heel mijn leven (ha hoor mij, welk leven) aan de kant moet zetten om te luisteren aan iemand terwijl ik aangeef dat ik daar op dat moment geen behoefte aan heb. en het is helemaal neit zo dat het alleen dingen op eht internet waren waar ik mee zat hoor. er zijn een heleboel dingen waar ik gruwlijk mee zit, en iemand anders zn problemen kon ik daar gewoon niet bijhebben. en alsje dat nu anders had gebracht op dat moment had ik wel begrepen wat er gebeurt was. maar achja laatmaar Kampie je hebt gelijk, ik ben een mongool en ik zal voortaan alles doen zodat mensen alles bij mij kunnen zeggen, hoe kut ik me erook door ga voelen. ![]() [edit] en ik weet haast zeker dat als ik bij jou was gekomen terwijl je je kut voelde dat jij dan ook nee had gezegt |