|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 | |||||
|
Geen Super Lid
|
Citaat:
Je wordt toch stafflid omdat je wil dat het forum zo goed draait, en er zo veel mogelijk leden tevreden zijn niet ? Of ben jij stafflid om er voor te zorgen dat enkel de staff tevreden is ? Citaat:
En dat er meerdere mensen zijn die je mening delen lijkt me een goed argument dat gebruikt kan worden, dat geeft toch al gedeeltelijk aan dat hetgeen jij denkt niet enkel een persoonlijke mening is. Citaat:
maar ok, ik ben beheerder geweest dus ik veronderstel dat het wel mijn zaak is. Citaat:
Je pest zelf leden weg zoals je nu bezig bent, ik ben het hier iig redelijk beu. Als mensen topic verneuken is het topic sluiten niet de oplossing, maar wel de verneukende posts weghalen en de desbetreffende mensen straffen. Citaat:
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|||||
|
|
|