|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |||
|
Geen Super Lid
|
Citaat:
Als het zo gaat kan je ledenstaff evengoed wel weghalen. Citaat:
Wij zijn als het ware jullie 'klanten', dus het minste wat jullie kunnen doen is naar ons luisteren en ons zo goed mogelijk te proberen helpen. Citaat:
Ik zal het nog eens zeggen, respect eis je niet, dat dwing je af door zelf respect te geven. Hoe kan je verwachten van de leden dat zij respect hebben voor andere leden als sommige staffleden dat niet hebben ? Iemands mening beantwoorden met een reply en er een slot opgooien zonder dat diegene daar nog iets aan kan toevogen lijkt me niet echt te tonen dat je respect hebt voor die persoon. Als je respect hebt voor iemand dan luister je ernaar, ook al ben je het niet eens. Ik en bartje hebben ook vaak uitlopende mening en zijn geen beste vriendjes geweest, maar ik heb hem wel altijd gerespecteerd. Ik heb hem altijd de kans gegeven zichzelf te verdedigen en zijn mening te geven. Nooit heb ik hem gewoon de mond gesnoerd door middel van een slotje, omdat ik ook niet zou willen dat een ander dat bij mij doet. Als ik me vergis mag bart me heus verbeteren. ![]() Als jullie luisteren naar de leden en ze respecteren gaan die leden zich ook beter gaan voelen hier, en als zij zich beter voelen gaan zo ook niet zo vlug andere leden gaan irriteren. Als jullie echter bot doen tegen hun zullen zij ook geirriteerd lopen en dan val je al vlugger eens een ander lid aan. het is dus enkel voor jullie eigen voordeel dat je de leden hun zeg moet laten doen en er tenminste moet naar luisteren.. of doen alsof..
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|||
|
|
|