|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#24 |
www.funing.nl
|
![]()
Orange is by the way geen bout bedrijf , bijna alijd bereik ( ook waar KPN , Vodafone en T-mobile alle3 geen bereik hebben ) en rekeningen kloppen tot nu toe altijd , snelle klantenservice en zeer uitstekende roaming service ( bellen in t buitenland )
T-mobile was in het begin echt heel erg met bereik , ik zat toen bij ben , en in het centrum van vlissingen , in mijn eigen durpke en in de wat minder grote plaatsen 0 bereik , dat is nu wel verbeterd gelukkig ( me broertje heeft t-mobile) Vodafone heeft me pa , niet echt heel erg over te spreken , bereik is wel goed maar nooit hoger dan de rekeningen ![]() ![]() KPN (hi) heb ik een abotje van gehad, en dit was echt belachelijk duur , na veel klagen abo na 2,5 maand opgezegd ( belminuten werden dus per minuut geteld , soms dubbel en smsen was 3 belminuten ofzow ) Telfort geen ervaringen mee , behalve de telefooncelen |
![]() |
![]() |