Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 April 2004, 19:32   #1
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -trixz-
ach,als je met de boot gaat en je verdrinkt,
zou dat de mooiste dood moeten zijn die je kunt krijgen omdat,
als je verdrinkt je lichaam stoffen aangaat maken die je pijn stoppen en je voordat je overlijd, je een goed gevoel geeft, of in ieder geval, zo iets was het.



Neee, verdrinken is me grootste nachtmerrie (eigenlijk me broer verliezen maarja )

Het lijkt me zo eng, je probeert naar boven te komen maar het lukt niet, je krijgt geen zuurstof meer niks... whaaaaaaa ik word al gek als ik eraan denk
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.