|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe drink jij jou koffie? | |||
| Zwart |
|
4 | 11,76% |
| Met melk |
|
2 | 5,88% |
| Met suiker |
|
4 | 11,76% |
| Met melk en suiker |
|
19 | 55,88% |
| Ik vind koffie vies dus drink ook geen koffie |
|
5 | 14,71% |
| Stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#19 | |
|
jocking
|
Citaat:
Maarja, voor de caffeine hoef je het niet perse te doen, dat zit bijvoorbeeld ook in thee, alleen ietsje minder. En anders gooi je gewoon een blikje redbull door de cornflakes
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~ |
|
|
|
|