Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 May 2004, 16:42   #32
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Fatsoenlijke ideëen heb ik geloof ik zat op gegeven, het resultaat is echter 0 Wie ik daarop aan moet spreken? Zeg jij het mij maar! Ik zie dat dan als 'de hele staff'. Op slotjes zetten op dit forum spreek ik jou echter niet aan.

Over 1 kam scheren gesproken, jij scheert nu het hele forum óók over 1 kam. Ik zie altijd alleen de Jochemms en de Eelcotjes en de Pakspullen (toevallig allemaal Twentenaren?) zeuren over dat anderen niet moeten zeuren. Wie ben jij om te beweren dat iedereen die hier verder niet post er net zo over denkt?

2 ex-beheerders uit de tijd dat het prima ging met het forum trekken het huidige beleid ernstig in twijfel, en ondergetekende deeld die mening met hen. Er wordt door een user gevraagd waarom er nog 2 FB's zijn op het forum, en het enige argument dat je kunt geven (daar spreek ik jou dus op aan ) is dat 'dat zo goed gevonden wordt'. Of de bal terug kaatsen: waarom niet?

Daarop word je dan aangesproken, inderdaad. Dat de discussie dan verder gaat, tja..
Jij bent ook alleen maar bij deze topic betrokken om ff lekker weer iemand voor de schenen te schoppen he?
Als de titel was geweest waarom er geen 4 mensen FB hier zijn was je het daar mee eens geweest zolang iemand van de staff het er maar niet mee eens is..

Maar goed: Op de meerdere mensen die ik bedoelde die het eens zijn met jochemmm bedoel ik een 3a4 tal mensen in mijn MSN lijst. Het doet er niet toe wie maar ze geven een goed beeld van de gemiddelde LL.com gebruiker. en dus scheer ik niet over 1 kam maar trek ik een conclusie uit iets.

maar de hele essentie van deze topic is weg.

Er zijn hier 2 fb's omdat ze elkaar prima aanvullen.

Case closed again, wederom pm'en voor een goede toevoeging.
Kampie is offline  

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels