|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4851 |
Guest
|
![]()
- er een feestje is in Amsterdam?
![]() |
![]() |
![]() |
#4852 |
Guest
|
![]()
- NEC Vitesse wat beter had kunnen naaien door gewoon te verliezen?
![]() |
![]() |
![]() |
#4853 |
Guest
|
![]()
AJAX KAMPIOEN OLE OLE
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4854 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Succes tegen Heracles Zij gaan naar Sittard toe Vites op SBS Lierse en Vites op de fles Topmiddagje ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4855 |
Guest
|
![]()
Best lullig voor Ronald Waterreus...
![]() |
![]() |
![]() |
#4856 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4857 |
Aachen TSV
|
![]()
- Volgens de NOS iedereen nog steeds bijzonder fan is van de Friesche Boerencarnavalsvereniging?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4858 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik de 40.000e was die dit edel topic bekeken heeft?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4859 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4860 |
Guest
|
![]()
- bedankt ronald koeman
![]() |
![]() |
![]() |
#4861 |
Guest
|
![]()
KAMPIOENEN!!!
|
![]() |
![]() |
#4862 |
Lid
|
![]()
wjd:
- er maar 15.000 supporters op het Leidseplein waren gisteren - de kroegen zelfs al om 22:00 dicht moesten - ik me afvraag wat dat voor een feest is geweest? - ik desalniettemin Superjood toch wil feliciteren met de titel. - hopelijk volgend jaar het voetbal van zowel PSV, Ajax als Feyenoord weer beter zal zijn, want dit jaar was het niet veel soeps.
![]() |
#4863 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4864 |
Guest
|
![]()
- het feest gaaf was
- ik nog steeds gaar ben van dit feest - dit misschien ook wel komt gezien het feit dat ik sinds donderdag elke dag aan het bier zat - ik vrijdag di-rect gezien heb>joepie - de wedstrijd zondag niet echt boeiend was, het feest wel - er gelukkig nauwelijks incidenten zijn gebeurd - john obrien me niet wilde kennen - ik hierdoor een boottripje met de selectie misliep - iemand van dit forum flink onder de plak zit - deze persoon al maanden niet meer uitgeweest is met zijn vrienden - het altijd jammer is om te zien, dat wanneer iemand een vriendin krijgt , hij zijn "vrienden" laat stikkken - hij zelfs de vakantie gaat annuleren - dit zijn keuze is - hij iig weinig vrienden zal overhouden |
![]() |
![]() |
#4865 |
Aachen TSV
|
![]()
Echt waanzin gewoon gisteren
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4866 |
Guest
|
![]()
- Oberhausen nu sinds kort op de borden staat tussen Silvolde en Ulft.
![]() - Oberhausen autobahn linksaf ![]() - we niets aan die informatie hebben. - wel gewonnen Bart? |
![]() |
![]() |
#4867 |
Aachen TSV
|
![]()
Oberhausen ook al bij Babberich op de borden staat?
![]() Het 1-2 geworden is ![]() Eerst 1-0 voor RWO door een zeer onterechte penalty? ![]() We later net zo'n cadeautje terug kregen? ![]() ![]() Al het publiek daar achter, allemaal uit Aken ![]() ![]() ![]() ![]() Het is echt niet te beschrijven wat een kick dat geeft als je gewoon 2x zoveel mensen meeneemt dan de thuisclub ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4868 |
Guest
|
![]()
Ah, de zugabe
![]() ![]() Hoe zit het met de promotiekansen van Aachen? |
![]() |
![]() |
#4869 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Momenteel is de stand zo: Tabelle der 2. Liga: Pl. Verein Sp. Pkt. 1 1. FC Nürnberg 32 61 (+27) 2 Arminia Bielefeld 32 55 (+15) 3 TSV Alemannia Aachen 32 52 (+1) 4 Energie Cottbus 32 51 (+7) 5 FSV Mainz 05 32 50 (+12) 6 Rot-Weiß Oberhausen 32 47 (+1) 7 FC Erzgebirge Aue 32 46 (+2) Nog 2 wedstrijden dus, en de eerste 3 promoveren. Nürnberg is al virtueel kampioen, en ook Bielefeld zal het wel halen. Aken speelt dit weekend thuis tegen LR Ahlen, de nummer 13. Als die gewonnen wordt en Cottbus verliest (uit tegen Unterhaching) en Mainz wint niet is het al gebeurt. Om daarbij te wezen ga ik voor het eerst sinds tijden niet naar Roda toe, aangezien het tegelijk is ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4870 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4871 |
Guest
|
![]()
- de favoriete trainer van Bart nu op tv is met een reportage
![]() - Mart Smeets het heeft over "Foppenisten" ![]() |
![]() |
![]() |
#4872 |
Aachen TSV
|
![]()
Ach, en nu heb ik dat gemist
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4873 |
Guest
|
![]()
Ja het was leuk.
Ook al die mensen met "Tige Tank" op de shirts met het hoofd van Foppe erbij. Tige Tank schijnt dus zeer bedankt te betekenen. |
![]() |
![]() |
#4874 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4875 |
Guest
|
![]()
- geweldige beelden net met het EK '88 in UEFA Stories
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4876 |
Guest
|
![]()
Krijgen we dat kut Den Bosch weer terug
![]() |
![]() |
![]() |
#4877 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4878 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4879 |
Guest
|
![]()
- in de ene poule sparta mag doorgaan?
![]() - in de andere poule Volendam of Graafschap moet doorgaan? ![]() - het gister absurd gezellig was met concertje van Golden Earing bij ons? ![]() - er flinke cash verdiend is in 3 harde werk dagies? ![]() - Antikezmans vriendinnetje ook hier rondliep gister? ![]() - ik ff een cd van the Veils moet gaan zoeken? ![]() |
![]() |
![]() |
#4880 |
Aachen TSV
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4881 | |
Lid
|
![]() Citaat:
WJD - het dit weekend weer een dolle boel was - we met het voetbalelftal een weekendje naar Zevenhuizen waren - dit helaas net in het weekend was dat Den Bosch kampioen werd - dat wel balen was voor een aantal FCDB-fans uit het elftal - het desondanks een groot feest was - de FCDB-fans zich wel koest hielden in Den Haag en Rotterdam tijdens het stappen - dit een paar jaar terug in Zwolle wel anders was - ik het gevoel heb dat ik nu nog een te hoog alcoholpercentage in mijn bloed heb
![]() |
![]() |
#4882 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4883 |
Guest
|
![]()
- Hey Bon
![]() |
![]() |
![]() |
#4884 |
Guest
|
![]()
- het kut is dat De Graafschap de kaartverkoop voor passepartout en losse verkoop verzet heeft naar morgen.
![]() - Bas en ik dan niet kunnen - je er vroeg moet zijn en 1 op 1 met je seizoenkaart kaarten kunt halen ![]() - waarschijnlijk dus geen uitduels nacompetitie ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4885 |
Guest
|
![]()
-Bart nog wat voorspellingen door zou geven
|
![]() |
![]() |
#4886 |
Guest
|
![]()
- superjood vast hier wel weer heen zal gaan?
![]() ![]() - lady dana trouwens ook gaat draaien als ze kan? - het alweer weekend is? ![]() - vanavond Valencia de UEFA cup gaat winnen en volgende week AS Monaco? ![]() - Porto vorig jaar al een Europese prijs had en ik het ze gewoon niet gun om t na de UEFA cup vorig jaar nu de CL te pakken met zulk irritant klote spel? ![]() |
![]() |
![]() |
#4887 |
Guest
|
![]()
- vandaag op het werk de selecties en technische staf van Boca Juniors, Cruzeiro en Ajax kwamen winkelen
![]() - ik ook nog spelers van Barcelona, PSV en Feyenoord zag ![]() - dit weekend er een internationaal jeugdtoernooi in Terborg gespeeld wordt ![]() - hier toptalenten als Maxwell ontdekt zijn - ik vandaag er 7:00 uit moest om te werken en morgen weer - veel uitgaan dit weekend er dus niet inzit ![]() - Troy wel een gave film is - pagina 99 in dit historische topic ![]() |
![]() |
![]() |
#4888 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ik eeeindelijk zekerheid heb over mijn reis naar Berlijn?
- Vandaag het verlossende telefoontje kwam dat ik mijn kaart maandag kan afhalen? ![]() - Ik zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij ben ![]() ![]() - Zondag de reis naar Karlsruhe gaat? - Het dan om Alles gaat ![]() - Er 16000 man meegaan? - Dat bijvoorbeeld ruim 3x het RBC-stadion is? ![]() - En dat over een afstand van meer dan 400 km? - Het dus weer een thuiswedstrijd wordt ![]() - We voor €30,- met 5 man met de trein kenne gaan ![]() - Alleen dan geen ICE beschikbaar is ![]() - Ik dus ruim 4 uur onderweg ben ![]() - Ik op deze manier nog wel mooi een paar extra wedstrijdjes meepik voordat de veel te lange zomerstop begint ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4889 |
Aachen TSV
|
![]()
- Phit en ik zojuist een zeer diepgaand gesprek hadden met Joaquin Diez Requejo?
- Hij wederom vroeg op phit m wilde unblocken ![]() - We nog es ff waren gaan zoeken naar die pic's van hem van vroeger ![]() - Diezje momenteel zichzelf is aan t lopen verheerlijken met pic's in zwartwit en van de zijkant? - Hij deze pic's nu verwijdert wilde hebben in t foto plaatsen topic ![]() - Dat wel erg zwak is ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4890 |
Aachen TSV
|
![]()
jdiezrequejo Viewing Profile of a Forum Member 00:17
jdiezrequejo Viewing Forum 00:18 jdiezrequejo Viewing Thread Wist je dat deel XII 00:21 jdiezrequejo Viewing User Control Panel 00:22 jdiezrequejo Sending a Private Message 00:22 jdiezrequejo Viewing Forum Foto en Plaatjes Forum 00:23 Hehe Oftewel, hij gaat binnen 5 minuten weer lopen huilen, en daarna direct weer kijken of er een chick is die hem mooi vindt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4891 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - nederland EK wordt? ![]() - ik me afvraag waarom Alwin niet gewoon in de ArenA was gister? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4892 |
Guest
|
![]()
- HET NOG 1 DAG VOOR DE GROTE FINALE IS
-ik al bijna niet meer kan slapen en dat zal vannacht wel helemaal niet goedkomen... - 1 ding is zeker, Twente wint de beker! - ik daar helemaal inet zo zeker van ben |
![]() |
![]() |
#4893 |
Aachen TSV
|
![]()
Waar zijn die pic's nu weer gebleven
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4894 |
Guest
|
![]()
- de pic's verdewenen zijn?
![]() - bartje ze nog wel op zn pc heb? ![]() - Man utd net de FA cup heb gewonnen? ![]() - Millwall duidelijk de mindere was? - de penalty 100% was? ![]() - roet vennistolroy die erin knalde? ![]() - hij nu door een engelse humberto tam wordt geinterviewd? ![]() - roet verry proud is that he won the FA cup? - zwarma's vriendinnetje in ziekenhuis legt? ![]() |
![]() |
![]() |
#4895 |
Guest
|
![]()
- vanmiddag na werk een gaaf middagje voetbal
![]() - eerst ons Onder 21 team van SC Silvolde tegen de A1 van De Graafschap moest spelen - ze met 7-0 de boot ingingen ![]() - daarna een bezoekje aan het ABN Jeugdtoernooi in Terborg - hier de wedstrijden FC Barcelona - Cruzeiro, Ajax - Feyenoord en Celtic - Boca Juniors op het programma stonden ![]() ![]() - Daniël de Ridder met nr. 10 de aanvoerder was en Blind op de bank zat - ik bij Feyenoord Hoogendoorn en Breinburg herkende - Ferdi Elmas de mooie 2-0 voor Ajax maakte - morgen de finaledag is - Volendam - de Graafschap begonnen is en ik niet in het stadion zit ![]() |
![]() |
![]() |
#4896 |
Guest
|
![]()
- mooie GP Monaco
![]() |
![]() |
![]() |
#4897 |
Guest
|
![]()
- de eerste 3 punten binnen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#4898 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
- hij mij waarschijnlijk niet meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4899 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik me gisteren een beetje geklooit heb op de heenreis naar Karlsruhe? - Wij voor slechts 10 euro een retourtje kochten (wochenendekarte), en alleen niet met de ICE mochten reizen? - Ik dacht ICE, das een internationale trein en die neem ik toch niet? - ICE in Duitsland de intercity is? - We dus met de stoptrein naar Karlsruhe reisden? ![]() - Er dus echt op ieder stationnetje gestopt werd? - We om half 6 vertrokken, en pas om 1 uur 's middags Karlsruhe Hbf binnenkwamen? - Het wel een bijzonder gezellige reis was, met duizenden Aachen-fans? - Een rit langs de Mosel echt prachtig is? ![]() - Nog voor Koblenz wel al het bier op was? ![]() - Karlsruhe best een grote stad bleek te zijn ![]() - Het Wildpark prachtig was, en van vergane glory sprak? - Er in totaal biojna 15000 fans van Alemannia waren? - De wedstrijd zoals verwacht verloren ging? - Alemannia toch niet mag promoveren (als ze dat wel doen, dan moeten ze binnen een jaar weer degraderen vanwege hun stadion..) - We de terugreis maar met de partyzug meegingen, omdat die in 1 keer doorrijdt en toch niemand controleerd? - Er een hele café-wagon was, met tap, DJ en dansvloeren? - Het echt 1 groot feest was, en niemand de wedstrijd meer kon schelen? - Ik zoiets nog nooit had meegemaakt? - Er in het stadion trouwens meer toeschouwers zaten dan bij PSV? (de nummer 14 in de 2e liga..) - Op naar Berlijn ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4900 |
Guest
|
![]()
-zit je een bus Pringles te eten... zie je ineens zo'n vervelende Zweedse voetballert met grote neus op die bus staan
![]() |
![]() |