|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
hmm ja niet echt underground, maar d12 vind ik wel goed
ik heb die nieuwste cd gekocht (was maar 9 euro, dus waarom niet) en die is gewoon... goed
|
|
|
|