|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
Het was neit bedoeld als steek onder de gordel ofzo. Het was gewoon het eerste dat bij me opkwam in dit topic aangezien we daar zo'n leuke discussie over gehad hebben die me wel is bij gebleven. Als ik je daarmee persoonlijk raak ofzo, mijn excuses daarvoor, dat is niet mn bedoeling. Overigens klopt dat inderdaad wat je zegt over je poll op het mannen forum. Zo op het forum vind ik je niet iemand die ik graag mag ofzo. Ik heb niks tegen je, maar ik heb ook niks voor je zegmaar. Again. Ik ken je neit persoonlijk, misschien ben je wel een hardstikke aardige gast, dat weet ik simpel weg niet, afgaande van hoe je op het forum over komt vind ik dat dus niet, maar dat heeft dus niks op persoonlijk vlak te maken. Mocht je dat wel vinden, dan emm, zal ik er voortaan wel rekening mee proberen te houden. Alleen snap ik dan neit waarom je op het forum zit, internet is fake, nep, onbetekend. Fora al helemaal. |
|
|