|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Ik snap dat hij in Engeland wilt spelen...
Maar ik snap niet dat hij dan kiest voor een middelmatige club als Middlesbrough.. Een club die altijd rond de 11/12e plek eindigt... En met alle respect, Bart, maar het lijkt me sterk dat ze dit seizoen wel hoger eindigen. ![]() Dan moet de wens van Reiziger om in Engeland te spelen wel erg groot zijn geweest..
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|