|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 |
|
Jopjopjopjopjopjop...
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
|
het is gewoon een ambetant mens
laat ik het zo zeggen: -bij haar heb je nooit een mening, maar alleen maar commentaar -door haar is men vorige relatie gedaan -elke dag heb ik ruzie met haar -al mijn vrienden hebben schrik van haar -ze heeft de geweldige eigenschap om op het laatste moment te zeggen dat ik ergens toch niet naar toe mag -ze is voor de domste zaken razend kwaad duidelijker?
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert If you see me running...try to keep up |
|
|
|