|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#8 |
www.funing.nl
|
![]()
heej , heb je hier nog recht op vrijheid van meningsuiting ?
en nog een paar gegronde redenen waarom ik nooit meer pc's haal bij aldi. 1. aldi ( medion ) bouwt pc's met overkill procesessor en videokaart , en heeft qua moederboard en voeding ( wat net zo , is het niet nog meer belangrijker is ) de grootste low budgettroep die er is. waarom ? geen consument die er naar kijkt. ook als er iets kapot is ( voeding heeft al 3x heel mainboard + cpu plus gedeelte van componenten opgeblazen ) is het vervelend om aan te kloppen bij aldi , die zeggen ga maar naar medion terwijl als je je computer haalt bij gewoon automatiseringsbedrijfje hij gelijk gemaakt word. ik op zoek naar site van medion , gewoon via google niet te vinden , op doos en boekjes ( zaten alleen 1 boekje van winxp plus van nero bij ) ook geen tel-nummer kunnen vinden. weer naar aldi gegaan , tel-nummer gevraagd en gekregen. stuur maar op zeggen ze dan , maar wel als verzekerde zending. gaat weer een vermogen uit me portomonee , krijg je je peecee terug ( niet eens me eigen pc , Alle data dus weg ... ) 3 maanden later het zelfde probleem. en dit is niet alleen aldi computers , maar bijvoorbeeld ook ( en bij deze merken spreek ik niet uit ervaring ) bedrijven zoals sky computers , en andere merken die fabrieks gebouwd zijn. 2. je wilt een computer kopen voor een specifiek doel , je gaat naar aldi en ze hebben maar 1 soort pc , terwijl als je naar een echte computerwinkel gaat ze je uitleg kunnen geven over bijvoorbeeld wat voor videokaart , hoeveel gigabyte harddisk ruimte enz. ook als de pc kapot is word ie dan gewoon naar de winkel terug gebracht. nu heb ik geen zin om nog meer te typen , maar kan zo nog enkele voorbeelden geven. |
![]() |
![]() |