Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 July 2004, 22:28   #8
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

heej , heb je hier nog recht op vrijheid van meningsuiting ?

en nog een paar gegronde redenen waarom ik nooit meer pc's haal bij aldi.

1. aldi ( medion ) bouwt pc's met overkill procesessor en videokaart , en heeft qua moederboard en voeding ( wat net zo , is het niet nog meer belangrijker is ) de grootste low budgettroep die er is. waarom ? geen consument die er naar kijkt. ook als er iets kapot is ( voeding heeft al 3x heel mainboard + cpu plus gedeelte van componenten opgeblazen ) is het vervelend om aan te kloppen bij aldi , die zeggen ga maar naar medion terwijl als je je computer haalt bij gewoon automatiseringsbedrijfje hij gelijk gemaakt word.
ik op zoek naar site van medion , gewoon via google niet te vinden , op doos en boekjes ( zaten alleen 1 boekje van winxp plus van nero bij ) ook geen tel-nummer kunnen vinden. weer naar aldi gegaan , tel-nummer gevraagd en gekregen.
stuur maar op zeggen ze dan , maar wel als verzekerde zending.
gaat weer een vermogen uit me portomonee , krijg je je peecee terug ( niet eens me eigen pc , Alle data dus weg ... ) 3 maanden later het zelfde probleem.

en dit is niet alleen aldi computers , maar bijvoorbeeld ook ( en bij deze merken spreek ik niet uit ervaring ) bedrijven zoals sky computers , en andere merken die fabrieks gebouwd zijn.

2. je wilt een computer kopen voor een specifiek doel , je gaat naar aldi en ze hebben maar 1 soort pc , terwijl als je naar een echte computerwinkel gaat ze je uitleg kunnen geven over bijvoorbeeld wat voor videokaart , hoeveel gigabyte harddisk ruimte enz. ook als de pc kapot is word ie dan gewoon naar de winkel terug gebracht.

nu heb ik geen zin om nog meer te typen , maar kan zo nog enkele voorbeelden geven.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels