|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Nou bifi.., dat wordt dan alleen you and me
Hehe, ik heb het kaartje allang gekocht.., alleen denk ik dat funfair en jochemmm dit jaar niet meer willen (geen geld ofzo, of niet zo'n leuke line-up) Maarja, ik hoop dat er nog iemand anders is die ik ken, die wel gaat.. Lol, en martijn (dex) twijfelt ![]() Ik ken er vele namen niet van de line-up maar dat wil nog niet zeggen dat ik de muziek niet leuk ga vinden. Een beetje nieuwe tunes in me oren doet me goed
|
|