|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#34 | |
|
Lid
|
Sanne, er mag er wel eentje weg hoor
![]() Ik ben net als Electricity tweeling, en in het jaar van de Rat geboren. Ik herken mezelf in sommige dingen heel erg (belangstelling voor de medemens, en nieuwsgierig van aard) maar ik vind niet dat ik snel verveeld ben. Ik ben zeker leergierig, en wil graag bijleren in plaats van in mijn oude kennis en ontwikkeling blijven 'hangen', maar ik kan ook uitdagingen zoeken, en heb zeer veel geduld. Aan de andere kant vervelen dingen die echt totaaaaaaaaal niet veranderen me wel weer heel erg ![]() overigens: Citaat:
Maar ik herken me ook wel in andere sterrenbeelden ![]() Ik weet dat er een kern van waarheid in zit, maar neem de meeste voorspellingen met een fikse korrel zout. [edit] in de Rat herken ik mezelf totaal niet ![]() Die tijdschrift-sterrenbeeldvoorspellingen moet je trouwens uberhaupt niet serieus nemen, dat is veel te globaal, en vaak niet eens nauwkeurig. Soms alleen maar gebaseerd op een grote duim
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
|
|
|