|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heeft misschien iemand de bladmuziek van marco borsato - als jij maar naar me lacht??
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hallo, Ik heb een vraagje,
Zou iemand mij AUB deze liedjes voor de piano willen sturen? (Bladmuziek) 1. Guus Meeuwis - het is een nacht. 2. Marco Borsato- De speeltuin 3. Robbie Williams- Feel 4. I would stay -Krezip 5. Thoussand Miles. Bedankt alvast, ik ben hier nieuw snap het nog niet zo goed, anders zou je het eventueel naar Raynoldd_@hotmail.com Kunnen sturen Bedankt iig! Of 1 van de liedjes alles is goed ![]() Groeten, |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik ben dringend opzoek naar bladmuziek voor piano van Beth Hart. Dus als iemand wat heeft alsjeblieft stuur het door ![]() ![]() Mijn mail is suusballet@hotmail.com badankt |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik ben dringend opzoek naar bladmuziek voor piano van Beth Hart. Dus als iemand wat heeft alsjeblieft stuur het door ![]() ![]() Mijn mail is suusballet@hotmail.com bedankt groetjes Suus |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hey allemaal
Ik ben op zoek naar bladmuziek van "zinloos" van Lange Frans en Baas B. Kan iemand mij daaraan helpen? Mijn mailadres is ellispeters84@hotmail.com Alvast heel erg bedankt. Groetjes Ellis |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Heeft iemand nou Listen van Beyonce?
Liefs |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hallo.
bij deze zoek ik gitaar muziek, Mad world van Gary Jules. op internet heb ik gezocht, maar kon hem nergens vinden. ![]() alvast heel erg bedankt! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
kan iemand mij alsje alsje alsjeblieft deze sturen?:
hou me vast- volumia. angels - robbie williams against all odds - collins always - bon jovi sorry seems to be the hardest word - elthon john When you believe - Whitney Houston & Mariah Carey I don't feel like dancing - Scissor sisters en van pirates of the caribbean!!!! ![]() ik hoor het nog wel ![]() alsvast bedankt!!!! > lewootje@hotmail.com Laatst aangepast door lewootje : 20 March 2007 om 17:32 |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
hoy,
ik ben op zoek naar partituren van: milk inc Nena - 99 Luftballons voor piano/keyboard als je er een van hebt wil je die dan a.u.b naar mijn e-mail adres sturen : mandy.curinckx@pandora.be alvast bedankt ! |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Kan iemand mij helpen aan de bladmuziek van Wonderful World van James Morrison? Ik heb het nl. nodig voor muziekles op school.
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar niet gevonden. Alvast heel erg bedankt |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Heej,,
Ik ben op zoek naar bladmuziek voor piano. Beethoven- Mondscheinsonate Als je um hebt, stuur hem maar naar SeCretPrinCess@live.nl en als je zelf graag een muziekstuk wilt hebben voor piano, zet er dan even bij welke. Misschien heb ik die en dan stuur ik hem. Groetjes Samantha ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Heeft er iemand de bladmuziek van
Drops of Jupiter - Train voor me?? Ik zoek hier al heel lang naar dus help me alsjeblieft en mail naar veertje_1993@hotmail.com! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
heeft er iemand een midi of bladmuziek van:
cascada - every time we touch belle perez - el mundo bailando ???????? stuur die dan naar elinevanbennekom@hotmail.com zou heel fijn zijn! |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
hey allemaalll!!!
Heeft er iemand bladmuziek gitaar en piano. beyonce-listen christina aguillera-voice within. Als je die hebt wil je die dan naar mij op sturen. alvast bedankt madeviharpal@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb voice within van christina aguillera... wat krijg ik er voor in de plaats? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
hoihoi, kan er iemand mij de parituur van
- conquest of paradise - that's just the way it is - you'll never walk alone - bladmuziek van marco borsato - bladmuziek van krezip - bladmuziek van lucie silvas ... bezorgen? dit is mijn aanbod:Pirates of the caribbean I – the curse of the black pearl (klaus badelt en hans zimmer) - the medallion calls - the black pearl - blood ritual/moonlight serenade - underwater march - to the pirates’ cave! - He’s a pirate - One last shot Pirates of the caribbean II – dead man’s chest (Klaus badelt en hans zimmer) - jack sparrow - the kraken - davy jones - I’ve got my eye on you - Dinner is served - Two hornpipes - Wheel of fortune - davy jones plays his organ King Arthur (hans zimmer) - tell me now (what you see) - woad to ruin - do you think I’m a saxon? - Hold the ice - Another brick in hadrian’s wall - Budget meeting - All of them! Pearl harbor (hans zimmer) - there you’ll be - Tennessee - Brothers - …and then I kissed him - I will come back - Attack - December 7th - War - Heart of a volunteer The gladioator (hans zimmer) - the battle - earth - the might of rome - slaves to rome - barbarian horde - am I not merciful? - Honor him - Now we are free Wim mertens - struggle for pleasure (proximusmelodie) - close cover andere filmmuziek: - across the stars (star wars - and all that jazz (Chicago) - arthur’s theme (best that you can do) - as time goes by (casablanca) - because you loved me (upclose and personal) - come what may (Moulin rouge) - eye of the tiger (rocky III) - fawkes the phoenix (harry potter) - gollum’s song (lord of the rings) - hedwig’s theme (harry potter) - how do I live (con air) - the entertainer (the sting) - I don’t want to miss a thing (Armageddon) - I move on (Chicago) - In dreams (lord of the rings) - Into the west (lord of the rings) - It might be you (tootsie) - James bond theme - My heart will go on - Over the rainbow - Somewhere my love (lara’s theme) - Stayin’ alive - The power of love - That’s what friends are for - There you’ll be - The wind beneath my wings overige: - marco borsato: rood (intro) - Kelly Clarkson: breakaway - kelly Clarkson: because of you - Kelly Clarkson: a moment like this - Christina Aguilera: the voice within - michelle branch: all you wanted - rihanna: unfaithful - Shania twain: you’re still the one - roxette: it must have been love - heart: alone - willie nelson: always on my mind - nick cave and the bad seeds: and no more shall we part - lucie silvas: nothing else matters - Robbie Williams: angels - sarah mclachlan: fallen - anastacia: I dreamed you - Elton john your song: - Vangelis: conquest of paradise - keane: everybody’s changing - enriwue iglesias: hero - evanescence: my immortal - Robbie Williams: she’s the one - Elton john: sorry seems to be the hardest word - maroon 5: she will be loved - the pink panther theme - the phantom of the opera - hoobastank: the reason - coldplay: the scientist - john mayer: your body is a wonderland - zombie |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heej ik heb bladmuziek van marco borsato zo ie zo van lusie en marco samen ook enkrezip eentje die andere volgens mij niet. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
?
Laatst aangepast door foxlan : 20 May 2007 om 15:59 |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heej zou jij mij a.u.b. zo snel mogellijk muziek van the scientist van coldplay willen sturen??? mijn emailadres is tijnvoz@planet.nl ![]() alvast bedankt!! |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() xxx Inge ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
Hallo,
ik heb de originele partituur van 'You'll Never Walk Alone' Zou jij me die van Coldplay - The Scientist willen doorsturen aub Gelieve te antwoorden op Benjaminvdw_83@msn.com Alvast Bedankt! Benjamin |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik heb de originele partituur van "You'll never walk alone" kan jij me de partituur van Coldplay - The scientist doorsturen aub BenjaminVdW_83@msn.com , gelieve hierop te antwoorden Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
Hoi,
heeft iemand het partituur van de tune van de Lama's. Kun je deze dan doorsturen naar: kingsrob@12move.nl Rob |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn want ben er al heeel lang naar op zoek ! dziubisteenbergen@hotmail.com Greets Dziubii |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zoek vrij dringend de partituur van "The Power of Love" van "Frankie goes to Hollywood", dus niet die van "Celine Dion". Kan iemand me hiermee helpen? Mijn e-mail is Gino.Loix@telenet.be We moeten in juli een bruiloft gaan spelen. Merci al. Greetz |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
hoi
ik zou graag willen hebben: afscheid van volumia als iemand hem heeft alvast bedankt. als je ook liedjes van mij wil hebben kijk dan ff op pagina 13 ![]() daar staan mijn liedjes die ik allemaal heb alvast bedankt ![]() groetjes roxanne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heb jij de bladmuziek van He's a pirate (piano) nog ontvangen?? zoja zou je hem dan naar mij willen doorsturen?? ![]() dat zou geweldig zijn ![]() mijn email adress is: [email]anitadeboer_7@hotmail.com[email] |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb al een privé-bericht gestuurd,, dus als je die even leest weet je wat ik wil ![]() Groetjes Meike |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hey! Zou je misschien naar LiiesSs-@hotmail.com De volgende partijen doorsturen? -Evanescence: My Immortal -Keane - Everybody's chaning -Wim mertens -struggle for pleasure (proximusmelodie) Heeft voor de rest misschien iemand Justin Timberlake - What goes around comes back around? Graag ook doorsturen naar LiiesSs-@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- your song van Elton John - come what may uit Moulin rouge - eye of the tiger uit rocky III - James bond theme - over the rainbow - Elton john : sorry seems to be the hardest word - maroon 5 : she will be loved - the phantom of the opera - hoobastank : the reason sturen? die zijn echt helemaal geweldig maar overal op internet moet je er voor betalen ![]() alvast bedankt! Laura. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik zoek al een tijdje naar de partituren van Pearl Harbor Tennessee, En nu heb ik ze eindelijk gevonden! Zou jij mij die kunnen bezorgen? Ik hoop van wel! Dit is men e-mail adres; kaat.desutter@skynet.be Kus, Kaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Hey iedereen, heeft iemand misschien de bladmuziek voor piano van een van de volgende nummers:
- Maria Mena, Just hold me - Kelly Clarkson, A moment like this - Dido, Thank you Please sturen naar Dharyna@hotmail.com, super bedankt! Kusjes Rianne |
![]() |
![]() |
#36 |
Lid
|
![]()
hoihoi,
ik zou graag de partituren van *mika - relax/ take it easy *mika - grace kelly *guus meeuwis - op straat *guus meeuwis - het is een nacht willen. Als iemand die naar me zou kunnen e-mailen zou dat super zijn!!! snijders_ilya@hotmail.com alvast hardstikke bedankt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Lid
|
![]() Citaat:
zou je de partituren kunnen geven voor saxofoon van : * pirates of the carribean:he's a pirate * eye of the tiger (rocky III) * james bond theme * my heart will go on * marco borsato: rood * pink panter * rihanna: unfaithful * robbie williams-angels * zombie stuur naar stientjeh@hotmail.com dankjé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hoi hoi hoi Ik weet niet of je nog op deze site komt, en nog dingen nakijkt, maar ik zou heel erg graag struggle for pleasure van wim mertens leren spelen, zou je mij dat partituur kunnen doorsturen? moest je dit lezen elkevanloven@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Lid
|
![]()
Beste Ann,
Ik ben hier weer, ik heb je ooit al eens om pianopartituren gevraagd maar ik heb je weer nodig. Ik heb zojuist 'My Immortal van Evanesence leren spelen, maar ik zit met een probleem; ik heb ontdekt dat er een blad in mijn partituren ontbreekt, zo jij mij deze eens kunnen doorsturen zodat ik het kan vergelijken? Liefs en vriendelijke groeten, Kaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
hallo,
zou iemand me de pianopartituur van shooting star van air traffic willen doorsturen aub thx x |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Hey!
Ik ben op zoek naar bladmuziek van Andrea Bocelli, Vivo per lei. Het liefst voor een Bes-instrument. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes! Joyce8448@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Beste iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik zag dat een aantal mensen pianosheets nodig hebben.
Ik maak pianosheets voor de site www.freepianosheets.com (je hebt de gratis scorch-plugin www.sibelius.com/scorch nodig om de pianosheets in je webbrowser te spelen) maar in iedergeval op deze site kun je gratis sheets downloaden die van heel goede kwaliteit zijn. Zoals bohemian rhapsody, de meeste spelen bij dit nummer de zang, op deze site is het orginele piano gedeelte van het nummer te downloaden. Ik heb voor die site het nummer Heaven van Do gemaakt, en heb ook (maar niet voor die site) Geef mij nu je Angst van Andreetje gemaakt, en nog een aantal anderen er is ook veel van Aerosmith beschikbaar... tenminste 2 liedjes op dit moment Dream On en You See Me Crying, maar ik ben ook bezig met een aantal andere liedjes van aerosmith. Nou kijk maar op die site wat je ervan vind. Binnenkort heb ik trouwens een eigen internet site waarop gratis de pianosheets van nederlandstalige nummers te downloaden valt. die sheets worden gratis aangeboden, maar het is NIET illegaal, want er wordt voor betaald bij Buma/Stenra (of hoe heten ze ook alweer), er is dus toestemming om de muziek gratis te publiceren. je mag alleen je uitgeprintte pianosheet niet aan je buurman geven... maar ach die heeft waarschijnlijk zelf wel internet. ![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je dat hebt geinstalleerd (duurt 2 sec.) dan kan je bij de pianosheets website de .sib bestanden openen, en die kan je dan afspelen in je internet explorer. verder staan er niet alleen .sib pianosheets, maar ook .zip, die .zip bestanden kan je openen met het (gratis) programma Winzip te downloaden bij download.com of even op google zoeken. die .zip bestanden kan je dan uitprinten en zelf instuderen ik hoop je zo genoeg te hebben geinformeerd, en hoop dat het je zo verder lukt, anders moet je maar even vragen.\ greetz, Leon |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
ohw ik kan zelf sheets maken, en doe dit volledig gratis, maar ik doe het alleen wanneer het MIJ uitkomt, want ik heb het best druk.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() als je zover geraakt, kan je het sturen naar saragorn9@hotmail.com mercikes! |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
heej luitjes heeft iemand dit nummer van NE-YO stuur hem dan ff naar s-j1991@hotmail.com
CJ |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]() |
![]() |