|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#52 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#53 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#55 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
Bij deze verklaar ik den enquête-uitslag voor totaal onrelevant
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Oke, uit verschillende bronnen
![]() ![]() Ergens ben ik blij dat ik hem niet eens gekregen heb ![]() |
![]() |
#59 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb alle uitslagen van de sportforummers gedaan dus als er iets mee was is dat mijn schuld. ik heb op mo dr acount gezeten en ze van daaruit bij de lijst gevoegt als mo ze dus gewist nu heeft kan ik daar niets aan doen dat spijt me dan... mocht er een andwoord niet zijn en je weet het zeker en je heb jou enquete nog kun je hem wel ff pmmen dan kan ik het dr bij voegen nogmaals als het mijn fout is geweest spijt me dat enorm |
|
![]() |
#60 |
Guest
|
![]() Code:
Wie is volgens jou de grootste vrouwenverslinder? Ruffryder 3 Oneens :Y) Als je naar een onbewoond eiland zou moeten, en je zou 1 lid mee mogen nemen, wie zou dat dan worden? Ruffryder 1 Diegene die dat gestemt heeft is een lieverd :* Welke naam komt het eerst in je op als je de volgende woorden hoort: Vliegtuig: Ruffryder 1 Daar snap ik dus echt niets van? heb nog nooit in een vliegtuig gezeten ofso. Met wie ga je buiten forum het meeste om? (MSN, real life) Ruffryder 1 Van wie komt die dan ? Als je net als bij tv-progamma's mensen mocht weg stemmen welke 5 mensen zou jij als eerste wegstemmen? Ruffryder 1 Ja nou oke, dat blijf je altijd houden. Hoef ook niet te weten wie het was hoor. Stel dat het bijbelverhaal ooit waarheid wordt en de aarde overstroomd. Jij mag in de Arc van Noah en je mag 1 iemand meenemen van het forum om een nieuwe (perfecte ?) mensheid te schapen .. wie zou je meenemen? x-lizz-x 3 Hmm concurentie Ll.com geeft een feest en er word een slow gedraaid.. wie haal je eruit om mee te dansen? Ruffryder 2 Dat valt me wel op? Zou wel willen weten of ik dat ook met hun wil :+ Stel je wordt (onterecht natuurlijk ) beschuldigd van moord. Je hebt enkel geen geld en kan je enkel een leerlingen.com advocaat aanschaffen, wie van het forum mag dan je belangen verdedigen ? (en je proberen vrij te krijgen)? Koelkast 6 Ook mijn stem, volledig mee eens hoor. Wie vind je het knapste mannelijke lid? Ruffryder 1 1 maar? :( Nouwja toch lief van diegene hoor! Wie vind je het knapste vrouwelijke lid? x-lizz-x 4 En terecht ... Wie van de mensen die je nog nooit in het echt zag zou je wel eens willen ontmoeten? Ruffryder 1 Roep datum, tijd en plaats and I'll be there :+ Met wie van het forum zou je graag eens uitgaan? Ruffryder 1 Elke vrijdag axis gemert 8-) Je moet een gewoon lid forumbaas maken (jezelf mag niet), wie maak je forumbaas? ruffryder 1 Die had ik niet verwacht ... :* Wie van het forum zou je het liefst als broer / zus hebben? ruffryder 1 Wie o Wie? [b]Welk lid heeft de leukste avatar?[b] ruffryder 1 Diegene die dat gestemt heeft, over welke avatar ging dat dan? "ban" ? Wat is jouw top 3 meest leipe/aardige/toffe/coole leden? Ruffryder 1 8-) Stel, het is na 3 maanden uit met je vriendin van wie je o zo hield en je hebt alleen nog maar je internet verbindinkje met leerlingen.com. Bij wie zou je dan gaan uithuilen? Gek genoeg had ik hier mijn naam bij verwacht :( Als je later met je man/vrouw kinderen hebt en je hebt het allebei hartstikke druk. Je hebt enkel de beschikking over een paar leerlingen.com oppassers. Wie mag dan jouw zoontje/dochtertje iedere avond gaan voorlezen? ruffryder 1 No fuckin way ... unless it's a charge > €50 Aan welk lid denk je bij de volgende muzieksoort: Hiphop: Ruffryder 2 Ik vind persoonlijk toch dat RuffRyders rappen maarja 8-) Welke 3 leden komen bij jou op de Forumslet Verkiezingen 2002 van leerlingen.com? (Dus je top 3 kan bestaan uit mannen of vrouwen) Ruffryder 2 ruffryder 1 3 valt wel mee :+ |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#62 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#63 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() maar goed, ik spreek zo Mandy of Mo nog wel aan op msn voor de verandering met daarbij m'n eigen enquete die ik heb ingevuld in Word
![]() |
#64 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#65 |
|
![]()
Tijn weet niet precies wie jouw enquete nou nagekeekt heeft
Daarbij wil ik zeggen ik ga geen enquete organiseren en vervolgens mezelf super popi maken ofoz..zo laag ga ik niet ![]() Dat jullie dat dan weer denken van me...vinnik wat minder. Ik heb nog een aantal enquetes in me trash can liggen ofzoiets en als der van die snotneuzen zijn hiero die me niet geloven omdat ik bijna overal bovenaan sta of in die burut (kan ik wat aan doen wil je zeggen ![]() MAar voor de mensne ndie me niet geloven ze mogen me wachtwoord hebben en al die pm's zelf gaan nachecken hoor. Jezus stront voor dank krijg je hier van sommigen ![]()
#66 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#67 |
Guest
|
![]()
Ik wil verder niemand beschuldigen, maar mij valt het ook op dat LoeLoe erg vaak bovenaan staat. Wat overigens niets wil betekenen. En dat ik mijn antwoorden bij somige vragen mis. Wat ook niets wil betekenen. Maar je kan er natuurlijk wat bij denken
![]() |
![]() |
#68 |
Lid
|
![]()
alleen bij snoepjes wordt er aan mij gedacht... snif...
![]() maarreeeeee wie denkt erdan bij mij aan snoepjes?? ![]()
#69 |
Guest
|
![]()
Maar ik wil echt weten wie er met mij wil dansen (slowen) en wie mij wil meeten
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
MAar dat heb ik gedaan omdat het niemand eigelijk wat aan ging en niemand er wat aan had.. Nogmaals je mag de stemmen zelf gaan natrekken als je me niet gelooft. Dat antwoorden uit zijn gebleven....kan gebeuren denk ik. Al was dat niet de bedoeling dan. Ik heb der ook weleens dubbele antwoorden tussen zitten omdat je gek wordt van zo'n heel rijtje namen. Volgende keer moeten we zoiets toch maar wat anders aan gaan pakken. Met een poll of iets dergelijks. Maar goed.
![]() |
#71 |
Guest
|
![]()
ja, wie wil eigenlijk mij meeten
![]() |
![]() |
#72 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#73 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
I'm sorry. Ow jah je moet dan ook nie gaan denken dat ik ook nog voor alle 78 deelnemers hun antwoorden heb onthouden want dat heb ik ook niet.. Ik weet zelf niet eens meer op wie ik allemaal heb gestemd ![]()
![]() |
#75 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#76 | |
Guest
|
![]() Citaat:
owja: MO EN MANDY HARDSTIKKE BEDANKT VOOR DIT ZWARE WERK ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
#77 | |
Lid
|
![]() Citaat:
misschien wil iemand het zelf wel vertellen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Tjah dat laat ik aan diegene over die gestemd heb.. ![]()
![]() |
#80 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() maar goed...mij maakt t nie uit, tis ook geen enquete van t CBS of de NIPO ofzo geweest, twas gewoon een enquete voor de lol en twas geloof ik nooit de bedoeling om dit allemaal zo serieus op te vatten
![]() |
#81 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 |
Guest
|
![]()
Jullie kunnen ut gewoon niet hebben dat Mo zo populair is !
Thanx Mo en Ma ![]() |
![]() |
#84 |
Guest
|
![]()
ik ben te lang van het forum geweest volgens mij (ik sta nergens) maar geen nieuws is goed nieuws
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#85 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ik zal niet de enige zijn ![]() |
|
![]() |
#86 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#87 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
ok...hij komt evengoed veel voor, maar jij steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit ![]() maar goed...ik ga geen (valse) conclusies trekken, t valt idd op jah, dat jij zo vaak bij de resultaten staat, maja...tis al te merken dat je niks te verbergen heb, en tis dus nooit de bedoeling geweest om t zo serieus op te vatten lijkt me? ![]() alleen iets om te leren voor de volgende keer is om wellicht die PMetjes met de antwoorden nie zo snel weg te gooien, desnoods sla je ze ff op in Word, dan kan er, mocht er ns iets fout gaan t ff met de volle zekerheid nachecken ![]() ![]()
![]() |
#88 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#89 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#90 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ok, ik geloof jullie wel
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Guest
|
![]()
ik weet nu iig wel dat ik mijn enquete nu anders zou invullen, maar das voor een volgende keer
![]() |
![]() |
#92 |
Guest
|
![]()
hmm, heel vaag. Ik kreeg van verscheidene mensen te horen op welk onderwerp genomineerd was. Maar bijvoorbeeld bij vrouwenverslinder zie ik me 2 x staan, terwijl ik door zeker 4 mensen daar ben genomineerd.
![]() wat wel opvalt is dat ik vaak ben genomineerd bij trance ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#93 |
Guest
|
![]()
waar is eigenlijk het onderwerp: op welke forummer/ster ben jij eens verliefd geweest nou?
![]() |
![]() |
#94 |
Nerd
|
![]()
tussenuit gelaten.....net als de vraag Ben je wel eens echt verliefd geweest op een lid?
![]() edit: ohnee ik bedoel Als je Fb zou worden op ll.com, van welk forum zou je dat het liefste zijn? ![]()
#95 |
Guest
|
![]()
WTF wil mij in de wereldproblematiek laten oplossen??
Mag ik die persoon er even op wijzen dat ik een pokkehekel heb aan de wereld... (tenminste, de menheid) --- En wie komt er bij mij uithuilen?? ~~sorry, je staat niet in mijn MSN-lijst, NIEMAND van dit forum staat in mijn MSN-lijst, dus succes met uithuilen.. ![]() |
![]() |
#96 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Guest
|
![]()
BWM is jou naam toevallig ward- wenst iedereen een fijn week-end toe?
|
![]() |
#98 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 |
Guest
|
![]()
Als je later met je man/vrouw kinderen hebt en je
hebt het allebei hartstikke druk. Je hebt enkel de beschikking over een paar leerlingen.com oppassers. Wie mag dan jouw zoontje/dochtertje iedere avond gaan voorlezen? LoeLoe 10 Manderijn 5 Irene 4 Ambypur 2 Fizz 1 Yodeplo 1 Chesta 1 Blossom 1 Chca 1 Junkie 1 YeahDude 1 Nightwolf 1 meiske 1 Antikerzman 1 the phit 1 bon 1 robbie 1 annestacia 1 ruffryder 1 niet nog zo'n jengelend kind dat je oren van je kop af schreeuwt hoor, heb aan dat mormel hier al genoeg tijd verspilt en ga nog meer tijd verspillen eraan ![]() |
![]() |
#100 | |
Lid
|
![]() Citaat: