|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
Gevangenis is niet onmenselijk, er is bezoekrecht en dergelijke meer, ze kunnen hun geliefden blijven zien. De maatschappij moet beschermd worden tegen criminelen.
En ja, de wereld verandert zonder gehandicapten; de wereld wordt intoleranten en nog meer bekrompen, andere groepen worden gediscrimineerd, uitgesloten en 'verwijderd uit de samenleving'. En uiteindelijk hou je enkel een elite over met blond haar en blauwe ogen . |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
En natuurlijk moet de maatschappij beschermt worden tegen criminelen en gekken, alleen ik ben voor een andere manier... bij sommige mensen dan. Citaat:
En natuurlijk blijft er zulke dingen bestaan, ik zeg het ook niet uit sociale redenen, sociale dingen hoef je niet van mij te verwachten. |
||
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() (sorry hoor, dat was echt een inkoppertje.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
aber, warum?
|
![]()
hebben we het niet over het utilisme?
mensen met een handicap kosten geld maar helpen de wereld niet verder te komen. Verder zwakt het menselijk ras af omdat nu ook de zwakkere kunnen voortplanten. Wij Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld, terwijl dat biologisch of iets dergelijks gezien nadeliger is dan klein zijn. Wij evolueren alleen maar de zwakkere richting in. Maar dat wisten we al. Feit blijft dat in deze maatschappij, waar we vechten voor gelijke rechten voor iedereen en tolerantie enz. we niet meer alle gehandicapten (en homo's enz.) kunnen schrappen, omdat dan alles waarvoor de de afgelopen decennia voor hebben staan vechten voor nix is geweest. WhizzCat is onze filosoof, heeft Nietsche (ofzoiets) of zijn zus niet iets daarover geschreven?
![]() |
#56 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
annomeisje: als jij geen rascistische uitspraken hebt gedaan ben ik een worst. het spijt me wel, maar jij bent één groot nazisitsch denkwezen, ik tiep er al niet meer goed van en ik loop hier te trillen als een gek. "Die mensen dragen niks bij aan de maatschappij dus geef ze maar een spuitje" WEL GODVERDOMME ALS DAT GEEN FUCKING NAZISTISCHE UITSPRAAK IS DAT WEET IK HET VERDOMME OOK NIET. EN JA VERDOMME IK TIEP IN CAPS EN IK SCHELD HIER DE HELE BENDE BIJ ELKAAR WANT IK BEN ZO VERSCHRIKKELIJK PISSIG OM DIE ONWETENHEID VAN JOU. Weet je waar ik zin in heb? Om mensen als jou eens één week samen met een gehandicapt iemand te laten samen wonen en dan je nog eens vragen wat je hier van vindt. Ik ben niet kwaad, ik ben verdrietig, ik ben heel erg verdrietig dat er nog mensen als jou op deze godverdomde aardkloot rondlopen. Niet de gehandicapten een spuitje geven, mensen als jou, en ja Beheerders van dit forum, geef me maar ban als jullie dat nodig vinden, dit is een post die niet kan maar het moet gezegd worden, als jullie me bannen kom ik ook niet meer terug, maar weet wel, dit soort mensen als annomeisje, die verdienen een ban. Vanuit economisch standpunt, laat me toch niet lachen, vanuit politiek oog punt is het beter als jou een kogel door de harsens jagen, maar dat kan niet want dan zou ik mezelf verlagen tot jouw zielige niveau en dat wil ik niet. -edit- En ji hebt verdomme niet eens de intelligentie om te reageren op mijn vorige post en dan om inhoudelijk te reageren op die grote post omdat je weet dat ik gelijk heb en jij niet. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Met schelden raak je mij niet.
En, ik heb het recht op een eigen mening. Trouwens, schelden is geen mening showen, alleen laten zien hoe dom je wel niet bent. En inderdaad, ik heb ook niet altijd argumenten gebruikt, maar die haal ik pas te boven als andere er ook mee komen. Een nazie ben ik zeker niet, er zijn veel standpunten van nazies waar ik het niet mee eens ben. Dat homofielie een ziekte is, dat een volk superieur is, en zulke dingen sta ik niet achter. En als je me dood wilt hebben, dan moet je me maar zien te vinden en mag je je gang gaan, mij krijg je niet bang. |
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Sommige gehandicapten hebben wel een economische functie, velen werken in beschermde werkplaatsen.
Hun werk is misschien eenvoudiger en ze werken misschien trager, maar dat werk moet ook gedaan worden, en anderen voelen zich er waarschijnlijk te goed voor. |
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Plus dat ik vind dat je zulk werk beter aan een ex-verslaafde/gevangene kan geven om terug in de maatschappij te komen, en die gasten werken sneller. |
|
![]() |
![]() |
#61 | |
aber, warum?
|
![]() Citaat:
Al je valt moeten Nederlanders een langere afstand naar de gornd afleggen dan bijvoorbeeld Portugezen (gemid 1m64, kleinste van Europa geloof ik), wij komen harder tegen de grond aan en lopen meer schade op dan Portugezen. Dit lijkt omslachtig maar is biologisch gezien wel juist. Langere mensen zijn misschien knapper, en kunnen makkelijker bij hoge kastjes komen, maar daardoor worden ze uiteindelijk (biologisch of volgens de evolutie theorie) niet beter van. We zouden beter zijn als dwergen met veel spieren die onze botten beter beschermen. en een een houding dat we met onze reet naar achter lopen. (haal ik allemaal uit een Kijk van een paar jaar geleden)
![]() |
![]() |
#62 | |||
aber, warum?
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan het op 2 manieren bekijken. Op die manier warop zei het bekijkt en de manier waarop ij het bekijkt. Ik bekeek het vroeger op de manier waarop zij het bekijkt. Maar op die manier kom je niet ver omdat deze hele maatschappij is gebaseert op de manier waarop jij het bekijkt.
![]() |