Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 April 2004, 19:43   #1
PFP
Guest

Standaard echt wat een beleid hiero

Krijg ik nu gewoon weer een OW voor dat ene topic wat hieronder staat.

Aan de lopende band worden er mensen gebanned en worden er topics gesloten. Ik weet niet wat er nu allemaal in staff wordt besproken, maar het zijn niet de forza's of de aries die hier systematisch de sfeer lopen te verneuken, maar het is de staff zelf.

Discussies worden afgekapt met slotjes en dan nog een bevredigend laatste woord van een beheerder. Terwijl het met verschillende maten meten hoog tij viert.

Ik weet niet wat jullie bedoeling is geworden, een zogenaamd zero tolerance beleid, maar het is ook nog eens zo corrupt en onrechtvaardig als de pest.

Dit topic zal ook wel meteen weer dichtgesmeten worden en misschien zal ik nu wel weer een ow krijgen voor het "beledigen" van de staff, maar ik geef jullie een dikke pluim voor zweerverknallerij

proficiat

nu wil ik geen discussie starten wil gewoon weten wat opeens de ommezwaai heeft gemaakt in het beleid. Van uitermate soft tot binnen een paar maanden een saddam regime.
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels