Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 August 2004, 13:01   #51
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Dan vraag ik mij af wie van ons nu oppervlakkig is. Ik blijf er echt bij dat je voorkomen en uitstraling echt ook voor een groot deel je karakter aantonen . Ik heb het ook helemaal niet over het feit dat alsje duurdere kleren zou dragen je een beter karakter hebt maar stijl/interesse's en opvattingen liggen vaak erg dicht bij elkaar. Geef mij maar iemand die minder knap is en een leuke uitstraling en interesse's heeft. Maar dat is vast heel oppervlakkig
True, het is oppervlakkig, maar iedereen doet dat toch in het begin? 'k ga wel altijd mensen een tweede kans geven, want ik weet dat ik er met mijn eerste mening meestal naast zit...
K geef je gelijk enzo, maar zeg eens eerlijk, als je een jongen in trainingspak ziet, met een petje en een oorbel, ga je hem nog een kans geven om zich te bewijzen hoe hij werkelijk is, of niet? K vind gewoon dat je zoiets niet mag vergeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 13:40   #52
psychobunny
Guest

Standaard

Geen van de twee, het is een normale reactie om eerst naar het uiterlijk te kijken, of naar de uitstraling. het draait er eerder om wat je ermee doet, ga je ze negeren of verwijten omdat ze niet aan je normen voldoen, of gee fje hen een tweede kans?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 11:13   #53
Ancalagon
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Het maakt het niet minder dom als je er constant bij zegt dat je 'veralgemeent' (generaliseert...) hoor.
Sorry maar dit zijn echt gewoon oppervlakkige vooroordelen over mensen. Grappig dat je daarmee anderen oppervlakkig noemt.

dankuzeer.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 17:32   #54
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
True, het is oppervlakkig, maar iedereen doet dat toch in het begin? 'k ga wel altijd mensen een tweede kans geven, want ik weet dat ik er met mijn eerste mening meestal naast zit...
K geef je gelijk enzo, maar zeg eens eerlijk, als je een jongen in trainingspak ziet, met een petje en een oorbel, ga je hem nog een kans geven om zich te bewijzen hoe hij werkelijk is, of niet? K vind gewoon dat je zoiets niet mag vergeten.

yo als je mij in mn werkkleding ziet vind ik ook wel dat ik een tweede kans verdien.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 09:59   #55
KurtBreezer
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik beoordeel anders echt niet alleen op uiterlijk
juist, me to
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 11:28   #56
Mark Meima
Guest

Standaard RE

HET IS DE EERSTE INDRUK ALS JE IEMAND ZIET
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 21:45   #57
Mastah Tinus
Guest

Standaard

uiterlijk en innerlijk is gewoon allebei belangrijk, een goed innerlijk met een slecht uiterlijk en een slecht innerlijk met een goed uiterlijk zijn allebei bij de meeste mensen niet zo in waardering.

Ik denk trouwens dat veel mensen het uiterlijk van zichzelf belangrijker vinden dan dat andere mensen dat vinden.
Ik ken zelf niemand die alles mooi vind aan zichzelf, zelfs de hele mooie mensen niet...

maar voor liefde moet je jezelf toch tot een persoon aangetrokken voelen, op het innerlijk, uiterlijk of allebei
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 07:31   #58
lieve colafles
Guest

Standaard

ik vind deze discussie wel grappig.. omdat ik het er laatst over had met mensen. We waren aan het praten en er komt opeens een meisje bij ons staan. Ik kijk naar haar en vind haar heel erg mooi, omdat ze heel erg eerlijk was en respect had voor dingen. Toen ze weg was zei ik: dat was een mooi meisje zeg..
die mensen keken me raar aan en zeiden: zag je wel dat ze onder de acné zat, de vormen van een man had en de neus van een heks? Ik ging daarover denken, maar het was me echt niet opgevallen.. Sindsdien gingen we er een beetje op letten maar ik kan soms echt totaal iemands uiterlijk negeren omdat diegene mooie karaktertrekken heeft.. dat vond ik even heel grappig
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 14:32   #59
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
ik vind deze discussie wel grappig.. omdat ik het er laatst over had met mensen. We waren aan het praten en er komt opeens een meisje bij ons staan. Ik kijk naar haar en vind haar heel erg mooi, omdat ze heel erg eerlijk was en respect had voor dingen. Toen ze weg was zei ik: dat was een mooi meisje zeg..
die mensen keken me raar aan en zeiden: zag je wel dat ze onder de acné zat, de vormen van een man had en de neus van een heks? Ik ging daarover denken, maar het was me echt niet opgevallen.. Sindsdien gingen we er een beetje op letten maar ik kan soms echt totaal iemands uiterlijk negeren omdat diegene mooie karaktertrekken heeft.. dat vond ik even heel grappig
cool is dat
goeie eigenschap van je dan
Oud 8 September 2004, 23:06   #60
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
cool is dat
goeie eigenschap van je dan
ja vind ik ook
net zoals shallow hal
was iedereen maar zo
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 04:53   #61
klootzak
Guest

Standaard

Alleen naar "het innerlijk" kijken is een term die natuurlijk nergens opslaat.

Iedereen heeft een ideaal beeld of schept die ter plekke als hij of zij met een persoon praat.

Maar bieden zijn benodigd voor een serieuze match, dus dan moet ze er en lekker uitzien, en innerlijk top zijn, naar het beeld van de betreffende persoon mannelijk of vrouwelijk
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels