|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
|
ga dood!
(160.000ste topicviewerT) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Aangeboden:
Alle bladmuziek van Yann Tiersen en Final Fantasy X. Klik hier voor 1 van de nummers van Final Fantasy X te beluisteren. Mocht er interesse zijn, mail me dan gerust naar admin@yourfiles.nl of kijk rond op het forum van yourfiles.nl. Er valt nog veel meer bladmuziek te vinden. Veel speelplezier, groeten
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Hee
![]() ik ben al heel erg lang op zoek naar piano partituur: 'The heart asks pleasure first' van Michael Nyman. Kan iemand mij alstublieft helpen? Je zou me er een super groot plezier mee doen.. Als je hem voor mij hebt stuur dan even een mailtje naar nicole.frentz@hotmail.com Alvast heel erg bedankt! |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
HAAII! xD
|
Jhe kunt ook gewoon naar:
www.nedtlyrics.nl gaan want daar heb je heel veel songteksten met vertaling xx JustOMe ....
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Weet, ik heb de neiging al die hotmail adressen in mn msn te flikkeren en ze allemaal lastig te vallen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
MAILBOMBZORS INCOMING!!11
heb alleen geen mailbomb programma.
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
hallo
heeft iemand van jullie de pianopartituren van het is een nacht van Guus Meeuws ik heb ook nog partituren van:: Bad Day - Daniel Powter My immortal - Evanescence Mia - Gorki A thousand Miles - Vanessa Carlton You're Beautiful - James Blunt Music - John Miles Pianoman - Billy Joel The Scientist - Coldplay Goodbye My Lover - James Blunt I feel good - James Brown |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik heb die van Guus Meeuwis, wat is je email? |
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Heej,
zou iemand mij de volgende partitaturen voor piano willen sturen: Van Velzen - deep van Velzen - baby get higher james blunt - you're beautiful James Blunt - 1973 James Blunt - Goodbye my lover mijn mail is paul_janssen_34@hotmail.com alvast bedankt voor degene die mij ze stuur ![]() greetz Paul |
|
|
|
#13 | |
|
Lid
|
Citaat:
ik heb :: james blunt You're Beatuful en James Blunt - Goodbye My Lover doorgestuurd
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Ik zoek al heel lang de partituren van mia-gorki en het is een nacht-Guus Meeuwis, zou je ze ook eens naar mij willen doorsturen aub? Ik heb ook een paar partituren van o.a. coldplay, the lion king, owl city, de 101 dalmatiërs,...
Mijn e-mailadres is elise_de_clercq@hotmail.com alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Lid
|
Citaat:
Hee! Zou ik van jou James blunt - Goodbye my lover mogen hebben? Alvast bedankt Mijn emailadres: ianthe@live.nl |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
hallo,
heeft er iemand van jullie de partituren van stay with me van lemon (met eventueel akkoorden erbij) als dat zo is, 1 adres: koengeurs@hotmail.com eeuwige dank is uw beloning
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Visitor Message Moderator
|
Overdrijven is ook een vak
![]() En ze zullen d'r niet zo veel aan hebben
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
heeey
heeft er iemand het partituur van Voorbij - Marco Borsato DRINGEND NODIG!!! GRTZ |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Guest
|
Ik zoek de bladmuziek (piano) van de volgende artiesten:
Jewel - Foolish Games Keane - Somewhere Only We Know Keane - Bend & Break Keane - Everybody's Changing Neil Young - Harvest Moon Elton John - Your Song Coldplay - We Never Change Phil Collins - Against All Odds mail als je het hebt alsjeblieft, dankjewel naar judithbrock@hotmail.com Ik heb ook nog wel wat in voorraad, dus we kunnen altijd ruilen
|
|
|
|
#22 |
|
Lid
|
heeft iemand voor mij misschien de bladmuziek van
Kate Nash - Mouthwash bvd ^_^ klijnsmailadres@hotmail.com
|
|
|
#23 | |
|
Guest
|
Citaat:
Groeten. |
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
Hee..
![]() Heeft iemand misschien voor mij de volgende nummers: Phill Collins - Another day in Paradise James Blunt - You're beautifull Alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
Heeft iemand voor mij de partituur van November rain -Guns 'n roses?
je kan hem sturen naar Quitesimples@gmail.com alvast bedankt |
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Ik zoek ook de partituren van Milc Inc, en Trust - Anders...
Als Iemand ze heeft, doorsturen naar dupontjan@hotmail.com aub Tx Dupont436 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
|
Ik ben naarstig op zoek naar de bladmuziek van het lied van Wim Sonneveld; Aan die Amsterdamse grachten.
Heel graag mailen naar; coosje.dewit@wolmail.nl:wave |
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
Heey,
Heeft iemand toevallig de partij van Leaf met Wonderwoman. Je kunt het sturen naar bart_krul@Live.nl |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Guest
|
Heeft er iemand de partitures van live?
-they stood up for love -overcome gelieve ze te mailen op jolien_soffers@hotmail.com alvast bedankt!! |
|
|
|
#31 |
|
Lid
|
hebben jullie nog aanraders? Bladmuziek dat ik zeker eens moet spelen omdat dat de moeit e waard is?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Guest
|
Heey Ik ben op zoek naar bladmuziek, met name naar:
Avril lavigne - Knocking on heavens door Krezip - All my life Rihanna - cry Rihanna- unfaithful Als je ook andere leuke nieuwe liedjes in bladmuziek a.u.b. ook sturen naar : marous_svl@hotmail.com! |
|
|
|
#33 | |
|
Guest
|
Citaat:
have fun
Laatst aangepast door nemax : 25 November 2007 om 13:22 |
|
|
|
|
#34 |
|
Guest
|
Heeey ,
Ik zoek bladmuziek van Plain White T's - Hey there delilah Iemand?? Alvast bedankt! ![]() Esthermol_@hotmail.com
|
|
|
|
#35 | |
|
Guest
|
Citaat:
Groeten
|
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
|
Heey! Ik was al een tijdje op zoek naar lyrics van sommige liedjes voor de piano... Ik heb nu wel een lijstje
maar hopelijk kan er toch iemand 1tje doorsturen naar lortjjj@hotmail.comalle liedjes van Tokio Hotel alle liedjes van High School Musical (1 & 2) Air Traffic - Shooting star Rihanna - Shut up and drive Rihanna - Plaese don't stop the music Mika - Relax Mika - Love Today Nightwish - Amaranth Heel erg bedankt! |
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#38 |
|
Guest
|
nickvandevenn@live.nl kun je ok even sturen
|
|
|
|
#39 |
|
Lid
|
Zou je de bladmuziek van dat liedje ook naar mij willen sturen?
Mijn adres: izie_tollie@hotmail.com Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Lid
|
Citaat:
evalb@live.nl
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Guest
|
hey mensen
ben op zoek naar niet al te moeilijk te spelen liedjes... t liefste rustige als: Volumia - Hou me vast Maria Mena - Miss you love Maria Mena - Fragile Maria Mena - You're the only one Maria Mena - Just hold you Rowwen hèze - (vanalles) Linkin Park - (vanalles) Dukoro Chan theme song James blunt - (vanalles) Hoobastank - crawling in the dark Hoobastank - Running away Hoobastank - Remember me Limp bizkit - Behind blue eyes Simple Plan - Perfect Simple Plan - Untitled Simple Plan - Shut up Simple Plan - Welcome to my life als je een van deze hebt.. zou ik het tof vinden als je ze mailt,, of mij even toe voegt en ze dan stuurt.. Nickvandevenn@live.nl groetjes |
|
|
|
#43 | |
|
Lid
|
Ik zag dat jij op zoek was naar de bladmuziek van Knocking on heavens door van Avril Lavigne. Daar ben ik ook allang naar op zoek. Heb jij inmiddels van iemand een reactie gehad? Mocht je 'm hebben, zou je 'm dan ook naar mij willen mailen?
ilse.gessel@zonnet.nl Alvast hartstikke bedankt! Gr. Ilse Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Guest
|
Waarom zetten jullie niet alle muziek die jullie hebben op deze site, als link. in plaats van dat iedereen zijn mail geeft. dan heeft meteen iedereen het toch??
|
|
|
|
#45 | |
|
Banned
|
Citaat:
Denk je dat ik mijn mooie forum door jullie laat gebruiken? ![]() ga eens dood, weet je wel hoeveel server ruimte inneemt? |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Guest
|
Hallo, ik ben op zoek naar bladmuziek (piano) van:
Krezip - All my life (Ik zie al dat heel veel het zoeken) Krezip - I would stay Blof - Alles is liefde Pocahothas - Kleuren van de wind Alica Keys - No one Ilse Delange - The greatest escape Ilse Delange - I love you Tarzan - Voor het eerst HSM2 - I gotta go my own way Jim Bakkum - Doe maar gewoon Jim bakkum - Dapper en sterk Annie de musical - Morgen Ik zet hem maar nog een keer, want de vorige kan ik niet meer vinden ![]() PM me maar
|
|
|
|
#47 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#48 |
|
Guest
|
Hoi, heeft er iemand de partituur voor keyboard van de song: "Max" van Paolo Conté...?
....ben ook nog op zoek naar "Boum" van Charles Trenet... Muzikale groeten! |
|
|
|
#49 |
|
Guest
|
Hoii!
Heeft iemand misschien Rihanna - Cry en Lucie Silvas - What you're made of Ik heb overal gezocht op het internet maar ik kan het echt niet vinden! ![]() Als je die hebt, please ff doorsturen naar duanice@zeelandnet.nl Alvast bedanktt! xx |
|
|
|
#50 |
|
Guest
|
Als iemand deze partituren heeft...
krezip >> All my life & Timbaland >> Apologize Doorsturen plzzz =) Dankjewel. marjo_tomato@hot... |
|