|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 | |
|
Medewerker
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html hartelijke groeten van harriechristus |
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
oke je hebt gelijk pakspul, atomen bestaan uit ruimteschepen
![]() kun je het me vergeven?
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
#9 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
hoe kan ik het ooit goed maken?
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Medewerker
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
Bah ...
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
als je geen hersens hebt ben je dood.
|
|
|
|
#16 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
mm.. ik dacht dat harriechristus christus was?
|
|
|
|
#18 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Guest
|
Citaat:
1 - ik altijd al het gevoel heb gehad Jezus te zijn. 2 - omdat ik heb gedroomd dat ik eens God zal zien. 3 - omdat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van God kan bewijzen. (En welke religie kan dat?) 4 - omdat ik een nieuwe bijbel heb geschreven. 5 - en omdat ik ook in een historische analyse vanuit de bijbel kan beredeneren dat ik Jezus moet zijn. Dwz mijn idee volgt logisch op het verhaal van Jezus. Al kan ik hierin niet alles met uitsluitende eenduidigheid verklaren om de doodeenvoudige reden dat de toekomst nu eenmaal niet volledig uit het verleden verklaard kan worden. |
|
|
|
#20 | |
|
Banned
|
Citaat:
1. Tuurlijk 2. Tuurlijk 3. Eigenbedachte theorie, eigenbedachte god (Je eigen) 4. Ik kan ook schrijven ![]() 5. Tuurlijk |
|
|
|
|
|
#21 | ||||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
#22 | |
|
Medewerker
|
Citaat:
2 - Ik heb gedroomd dat Wendy haar tieten liet zien 3 - Mooi, doe maar dan 4 - Zoveel mensen schrijven een nieuwe bijbel 5 - mooi leg maar eens uit dan |
|
|
|
|
|
#23 | |||||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens. De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf. Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos. Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal. GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens. Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet. Kun je je dat voorstellen? GOD als eenheid van Hemel en Universum. GOD is een drie-eenheid, dus een eenheid van twee als een derde en die derde is dan de eenheid zelve. En hier gaat het om de eenheid van het innerlijke als de Geest van het denken (verder ontwikkeld als Hemel, dwz de wereld van het gevoel, de innerlijke voorstelling en het denken in droom, kunst en religie) en het uiterlijke heelal. Dus GOD is de eenheid van Hemel en Universum als eenheid van innerlijk en uiterlijk. Niet alleen GOD, maar ook wij zelf zijn die eenheid als eenheid van innerlijk en uiterlijk. Verder is GOD niet slechts EEN drie-eenheid, zoals hier vermeld, maar een oneindig systeem van drie-eenheden, dus 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 enz enz Dit naar Hegels dialectisch systeem. Dus GOD is de eenheid van alle tegenstellingen. En dat is meer dan alleen een optelsom, maar een dieper eenheidsbesef in het denken, maar ook het voelen ( de Liefde ) en de voorstelling als schoonheid. Als oneindigheid en eeuwigheid is GOD niet voor te stellen, maar alleen te begrijpen, maar wel kan GOD ook verschijnen als individu en is elk individu eigenlijk ook de verschijning van GOD. GOD is dan ook een drie-eenheid van individu, oneindige veelheid van individuen en dan de oneindige eenheid van een oneindig aantal van individuen. Dit laatste dan het oneindigheidsbesef als zodanig. Zo genoeg? Citaat:
Citaat:
En nog veel meer wat in die oude bijbel nog niet stond, omdat het verleden de toekomst niet kan bevatten, maar wel omgekeerd......kortom: mijn atoomtheorie gaat het verhaal van die ouwe Jezus verre en verre te boven.
|
|||||
|
|
#24 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
2- Ik heb ook gedroomd dat ik God eens zal zien. 3- Met mijn speciale atomen zijn eigenlijk legoblokjes theorie kan ik ook het bestaan van God bewijzen 4- Ik heb ook mn eigen bijbel geschreven 5- Via een historische analyse van mn bijbel kan ik ook beredeneren dat ik Jezus ben. Of ben ik nu gek
|
|
|
#25 | |
|
Lid
|
Citaat:
Of misschien komt dat door mn zwak voor legoblokjes
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
En daar gaan we weer
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
heb je foto's?
|
|
|
|
#31 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Guest
|
Citaat:
Zo zit de wetenschap nu eenmaal inelkaar. Zo bestond er eerst van de achterkant van de maan ook nog helemaal geen foto en toch waren er al mensen die zo slim waren dat ze dachten dat die achterkant er wel moest wezen .......
|
|
|
|
#33 | |
|
Medewerker
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banned
|
Citaat:
Conspiracy Doofpot Talpa
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
jaaa!
|
|
|
|
#37 | |
|
Banned
|
Citaat:
hihi
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
Hij is er weer
en hij heeft een kloontje
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medewerker
|
Ik zit niet op school
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Guest
|
Citaat:
Of wil je ook profeet worden als ik? |
|
|
|
#41 |
|
Guest
|
ga es dood
|
|
|
#42 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 |
|
Guest
|
the·o·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 geheel van de grondregels van een kunst of techniek => leer 2 systeem van denkbeelden of hypothesen ter verklaring van iets 3 opvatting in het abstracte, die geen rekening houdt met de praktijk |
|
|
#46 | |
|
Guest
|
Citaat:
En wel degelijk rekening houdend met de praktijk, met name met de ruimtevaart en toekomstige evolutie van de mensheid in het heelal.
|
|
|
|
#47 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#48 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
Looking at you
|
je moet is harriechristus op google doen
![]() ![]() die vent heeft echt geen leven hij zit zelfs op het forum van de PNVD ![]() ![]()
|
|
#50 |
|
Banned
|
Een quark.. juist en als het daar niet inzit kun je altijd verder gaan met hadron's
of een anti-quark misschien wel
|
|
|