|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden.Ik heb sinds een tijdje een goed contact met een jongen van 18 en ik ben zelf 14.We hebben veel gepraat via msn enzo en ik ken hem ook wel persoonlijk.Na een tijdje begon hij over sex te praten en vertelde dat hij masturbeert.Ik vertelde aan hem dat nog nooit gedaan te hebben.Toen zei hij mij wel te willen helpen en me dus te masturberen zonder dat we een relatie nemen ofzo.Gewoon als vrienden dus.
Ik heb hem wel duidelijk gemaakt het niet te willen maar is dat nou zo gek????Zouden anderen het wel willen?Ik denk dat het onze vriendschap niet goed zal doen maar vraag me af of dit onze vriendschap wel goed doet dat ik het niet wil.Wat vinden jullie? Hij is trouwens nog wel steeds heel lief enzo en ben nog steeds met hem bevriend dus echt boos is hij denk ik niet tenminste dat laat hij niet merken.Maar ik ben bang dat het hem tegenvalt.naja ik wil graag jullie ideeen hier over horen |
![]() |