|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey iedereen, ik moet nog een werkstuk maken en ik veilig vrajien als onderwerp gekozen.
Daar om heb ik ff een paar vragen zodat ik de uitkomst in mijn werkstuk kan vewerken, hier komt het: -doe je het wel een niet safe? -waarom doe je dat al je weet wat er allemaal mis kan gaan? -gebeurt dat tijdens one night stand of alleen met je vaste partner? - als er iets mis is(zwanger,ziekte) ga je dan ook naar de huisarts of durf je dat niet? alvast bedankt iedereen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nah, ik spaar soa's (heb ze bijna allemaal, heeft er nog iemand syfilis? ruilen voor aids, die heb ik toch dubbel??), dus...
a) Ik doe het niet veilig b) Omdat ik probeer om ze allemaal compleet te krijgen ![]() c) Allebei d) Eeeuhm, er zou pas iets mis zijn als ik ze ineens allemaal kwijt ben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
A nee niet bij mn vriendin
B ze is aan de pil, ik weet wat er mis kan gaan C niet tijdens een one night stand (denk ik) D (gelukkig) nog nooit van toepassing geweest.. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
inkoppertje
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar euhm Citaat:
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl Laatst aangepast door dext0r : 3 June 2003 om 15:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
eh, ik wil niet op details latten, maarehm .... is zwanger zijn *iets misgaan* ?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
- leuker zonder ![]() - enkel bij vaste partner dus, bij one night stand mé condoom - nog had bij een ex dat condoom gescheurt was, dan maar gewoon ff na apotheek geweest achter morning after pil. Voila, 'k hoop dat je er iets mee bent.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Doe je het wel een niet safe?
Het is me een enkele keer overkomen dat het niet safe gebeurde, en ik heb anderhalf jaar een relatie gehad waarbij ik aan de pil was (maargoei das ook safe ![]() waarom doe je dat al je weet wat er allemaal mis kan gaan? accidents happen ![]() gebeurt dat tijdens one night stand of alleen met je vaste partner? Die ene keer dat t misging was een one-night-stand ![]() als er iets mis is(zwanger,ziekte) ga je dan ook naar de huisarts of durf je dat niet? Ik had erop gegokt dat ik toch niet zwanger zou zijn (wat ik ook niet was ![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-omdat ik vergeetachtig ben ![]() - vaste partner - ik neem aan dat ik geen ziektes heb,hoop ik toch... en zwanger ben ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
-doe je het wel een niet safe? Ja, pil én condoom. Tis misschien neit echt nodig allebei, maar toch..
-waarom doe je dat al je weet wat er allemaal mis kan gaan? Daarom juist ![]() -gebeurt dat tijdens one night stand of alleen met je vaste partner? alleen vaste partner - als er iets mis is(zwanger,ziekte) ga je dan ook naar de huisarts of durf je dat niet?nog nooit voorgehad, wel laatst dat ik 3 dagen de pil niet kon slikken omdat ie thuis lag, toen wel ff naar de apotheek geweest voor info. |
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
wat jij doet is 'safe' om geen zwangerschap op te lopen...
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Net alsof da jij altijd safe sext? maar maakt toch geen verschil uit, want weet je é ook zonder sexuele gemeenschap kun je nare soa's oplopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
ik probeer alleen even de (on)waarschijnlijke situaties te schetsen...., en risico's aan te kaarten ![]() ben ik van de zomer wel meer mee bezig bij jonge mensen, dus tsja, waarom niet alvast hier beginnen ![]() (ggd voorlichter safe-sex team, als je dat perse wilt weten ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
-
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
-doe je het wel eens niet safe?
ik slik de pil dus nee -waarom doe je dat al je weet wat er allemaal mis kan gaan? ![]() -gebeurt dat tijdens one night stand of alleen met je vaste partner? ik doe niet aan one night stands, en had een vaste partner, na een tijdje zonder condoom maar zoals gezegd, ik slik de pil, dus nog steeds veilig - als er iets mis is(zwanger,ziekte) ga je dan ook naar de huisarts of durf je dat niet? jawel, liever dan ermee rond blijven lopen ![]()