Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 June 2003, 13:48   #1
Rijntje
Guest

Standaard wat zou je doen in een sitatie als deze?

Stel: je heb een jonger broertje of zusje

en dat kind dat word al een jaar min of meer getreiterd door 1 persoon uit zijn of haar klas. Die persoon wilt dat jebroertje of zusje zn tas voor hem draagt, met hem mee naar school gaat, hem helemaal mee terug naar huis fiets, kortom alles doet wat hij wil.

Als hij of zij dat niet doet. Dreigt die persoon zn "vrienden" te halen en je broertje of zusje dus in elkaar te slaan.

Let op die jongen of meid die zo gemeen is heeft het postuur wat ongeveer 2x zo groot is als jou broertje of zusje

En dan. op de ena laatste dag van school (na miljoenen dreigingen ik maak je dood ik sla je in elkaar) komen daad werkelijk die vrienden van die persoon op dragen. ze pakken je broertje of zusje beet en die gozer geeft een keiharde stomp. wellis waar maar 1 maar er zit wel een flinke built.

die persoon die dat gedaan heeft zegt tegen je dat je het niet door mag vertellen omdat hij da in de problemen komt.

Dan komt je broertje/zusje thuis/ lucht zijn of haar hart bij jou uit en vraagt met nadruk alsjeblieft zeg het niet tegen papa en mama ga niet naar school en ga zker niet die jongen op zoeken.

het is toch nog maar 1 dag...

wat zou je doen??

ik hoop dat je het verhaal een beetje snapt...
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels