|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik moet mezelf voorstelllen en al dat soort dingen in het duits...ik kan nog niet eens één zin maken!
![]() kan iemand dit voor mij ALSJEBLIEFT in het duits vertalen??heeeeeel erg bedankt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik ben lindsey.ik ben 14 jaar oud en ik woon in rotterdam.ik ben geboren in nederland en woon samen met mijn ouders en 2 broers. mijn moeder is 36 jaar en heet Jolanda.mijn vader is 38 jaar en heet roger. mijn broer is 18 jaar oud en heet danny,en mijn broertje heet ricardo en is 10 jaar. in mijn klas zitten 23 leerlingen.onze mentor is meneer van os.hij is aardig en behulpzaam.mijn beste vriendin heet wendy.zij is 13 jaar oud en woont in schiedam.ze is mooi en lief. mijn lievelingsvak is engels omdat ik daar goed in ben.mijn ergste vak is geschidenis.ik kan het niet onthouden. please? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
nou ik heb 2 jaar duits gehad, maar ik zal je proberen te helpen (als het nou frans was ![]() ![]() hallo, ich bin lindsey, ich bin vierzehn jahre alt unt ich wohne in Rotterdam. Ich bin in Holland ??? und ich wohne zusammen mit meinen eltern und mein twei bruter. mein muti ist zechsunddreiBig jahre und sie heiBt Jolanda. mein vati ist achtunddreiBig jahre uhn heiBt Roger. mein bruter ist (ETC) in meine kasse gehen 23 ???. unsere mentor ist herr van os. er ist ??? und ????. meine bester freundin heiBt Wendy, sie ist 13 jahre alt unt wohnt in Schiedam. sie est ??? und ??? meine ???? ist englisch ?? ich das goed macht (ofzowiets). mein schwerste ?? ist geschichte, ?? ich das nicht gut ?? kannt ofzo gewoon je woordjes doorlezen en je zinnetjes in je werkboeken. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ich heiβe Lindsey. Ich bin vierzehn Jahren alt und ich wohne in Rotterdam. Ich bin in der Niederlande geboren und ich wohne zusammen mit meiner Eltern und meiner Brüdern.
Meine Mutter is sechsunddreiβig Jahren alt und heiβt Jolanda. Mein Vater ist achtunddrieβig Jahren alt und er heiβt Roger. Meine Brüdern heiβen Danny und Ricardo. Danny ist achtzehn Jahren alt und Ricardo ist zehn. In meiner Klasse gehen dreiundzwanzig Schülern. Unser Mentor heiβt Herr van Os. Er ist sehr nett und behilflich. Meine beste Freundin heiβt Wendy. Sie ist dreizehn Jahren alt und sie wohnt in Schiedam. Sie ist schön und nett. Mein Lieblingsfach ist englisch weil ich das gut mache. Ich finde Geschichte nicht toll weil ich die viele Tatsachen (die Tatsachen = de feiten) nicht behalten kann. Ik heb de tekst hier en daar een klein beetje aangepast zodat ik het wat makkelijker kon vertalen in het Duits. Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes maandag! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
heeeeeeeel erg bedankt allebei
![]() ik ga t ff opschrijven en in me kop stampen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Was dat zo moeilijk dan...? Weet niet wat voor boeken je hebt maar als je Na Klar! Hebt staat het achterin je boek.. Alles
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |