|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey mensjes, ik moet ff voor school een enquete houden over een minderheid in nederland en nou hebben we besloten om jappaners te onderzoeken, dus als jullie zo lief willen zijn en deze vragen ff willen beantwoorden
![]() Hoe denk je over Jappaners? Vindt je dat ze voor veel overlast zorgen? Zijn ze aanwezig of houden ze zich juist heel erg op de achtergrond in Nederland? Hoe gedragen Jappanners zich in het openbaar? Mijn dank is groot ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BeHeerser
|
![]()
Goede enquete. Ik erger me nl. dood aan ze. Hier in de stad hebben we een universiteit en daar komen ze op af natuurlijk. Maar die mensen sporen echt niet. Voor toelichting zie hieronder:
Hoe denk je over Jappaners? Tja, ik heb nog nooit gehoord over Japanners hier in Nederland die crimineel zijn, althans ze zijn het niet in grote getalen. Maar het is een feit dat er in Japan het meeste racisme op de wereld voor komt. Dan ga ik al mijn twijfels hebben... Vindt je dat ze voor veel overlast zorgen? Nouja niet veel overlast maar in het verkeer zijn ze echt een ramp. Fiets je bijv. netjes op het fietspad waar je maar net in je 1tje op kunt, lopen ze daar met 3-breed over heen zodat jij moet stoppen of over het gras moet terwijl er aan de overkant een stoep is. Tevens houden ze er ook van om aan de verkeerde kant v/h fietspad over te steken zodat je bijna tegen ze op knalt (zo niet echt tegen ze op knalt). Zijn ze aanwezig of houden ze zich juist heel erg op de achtergrond in Nederland? Nouja ze figureren opzich heel erg op de achtergrond hoor maar je merkt soms nadrukkelijk dat ze er zijn. Hoe gedragen Jappanners zich in het openbaar? Uit mijn ervaringen ronduit aso. Wat me opvalt is dat ze veel op de grond spugen en niet even achterom kijken of er iemand aan komt. Dat is echt waar, ik snap het ook niet. Tevens houden ze zelfs op andere gebieden geen rekening met anderen maar het zijn bijv. geen herrieschoppers dus ze figureren zoals ik al eerder zei relatief op de achtergrond. |
![]() |
![]() |