|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
the bearded lady
|
![]()
Andy, jij hebt geloof ik iets uit te leggen...
![]() ![]() ----------------------------------------------------------------------------- AMSTERDAM - Een rechtbank heeft woensdag een 24-jarige Brit die een wedkantoor probeerde te beroven met een banaan, veroordeeld tot bijna zeven jaar gevangenisstraf. Nadat hij bij een groenteboer een banaan had gekocht, liep de Brit, Robert Downey, in november een Londens wedkantoor binnen met een bivakmuts over zijn hoofd. Hij richtte het stuk fruit, dat was gewikkeld in een plastic zak, op een medewerker en eiste geld. Deze nam echter een verdachte ronding waar in de zak en belde kalmpjes de politie. Downey haalde daarop een schaar te voorschijn, maar ook die maakte geen indruk. Downey rende het wedkantoor uit. De politie pakte hem op in de buurt van het wedkantoor terwijl hij poogde de te strak zittende bivakmuts van zijn hoofd af te trekken. Volgens de aanklagers beraamde Downey de overval om zijn drugsverslaving te bekostigen.
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Vaagheid inderdaad...
Enneuh, niet Robert Downey Jr he? ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amsterdam Original
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
FORE!!!
|
![]()
vind het wel een origineel idee ...
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik zou er denk ik wel om kunnen lachen..
maar banaan.. dat je in die zak zit oke.. maar wil je voortaan die kromming achterwegen laten ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |