|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heej, ik wil het wel veilig doen, dus wil ik condooms kopen of bestellen, alleen volgens mij zit er geen maat bij voor mij, maa rik wil wel veilig doen dus weet iemand of er een condoom is voor een penis die ong. 3.5 centimeter breed is en 14 centimeter lang is...?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
die kun je gewoon bij de drogisterij halen ik neem gewoon de medium en ook al is je penis groter een condoom is elastisch.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
volgens mij moet jij het ook wel met de medium doen... met 3,5 cm zal hij niet afglijden
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
maar waar kun je dan de grootste maat kopen en waar kun je de kleinste maat krijgen...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En als je je schaamd als je condooms gaat/wilt halen bij de drogiterij dan moet het het idd via internet doen daar staan ook de maten bij. Anders moet je even op www.google.nl kijken onder condooms via internet dan word je zo door gewezen naar een site die dat doet!! suc6 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Check ff deze site: http://www.veiligglijden.nl/condooms...FT10MAod8CtWsw
Hier kun je alle soorten conddoms vinden en via internet betstellen... Hoop dat jullie dr wat aan hebben. Ik in elk geval wel ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() |
![]() |