Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 6 July 2006, 17:22   #1
Low
Guest

Standaard Size ...

Heej, ik wil het wel veilig doen, dus wil ik condooms kopen of bestellen, alleen volgens mij zit er geen maat bij voor mij, maa rik wil wel veilig doen dus weet iemand of er een condoom is voor een penis die ong. 3.5 centimeter breed is en 14 centimeter lang is...?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 17:26   #2
kay16
Guest

Standaard

die kun je gewoon bij de drogisterij halen ik neem gewoon de medium en ook al is je penis groter een condoom is elastisch.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 17:27   #3
Low
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kay16
die kun je gewoon bij de drogisterij halen ik neem gewoon de medium en ook al is je penis groter een condoom is elastisch.
ja , oke jij neemt een medium, maar is er ook een maat voor mij ( zie de grote in vorig bericht )
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 17:31   #4
kay16
Guest

Standaard

volgens mij moet jij het ook wel met de medium doen... met 3,5 cm zal hij niet afglijden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 22:22   #5
Dhr. T
Guest

Standaard

maar waar kun je dan de grootste maat kopen en waar kun je de kleinste maat krijgen... en ow ja..btw... wat is de afmeting van de kleinste.. en de maat daarna en daarna... etc....iemand een site ofso-iets??
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2006, 10:00   #6
patriesje
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dhr. T
maar waar kun je dan de grootste maat kopen en waar kun je de kleinste maat krijgen... en ow ja..btw... wat is de afmeting van de kleinste.. en de maat daarna en daarna... etc....iemand een site ofso-iets??
Ik weet geen site maar als je gewoon naar de drogisterij gaat en je neemt gewoon een medium dan past het altijd wel want hij kan beter iets te klein zijn dan te groot anders verlies je hem tijdens de sex en dat moet je ook niet hebben.

En als je je schaamd als je condooms gaat/wilt halen bij de drogiterij dan moet het het idd via internet doen daar staan ook de maten bij. Anders moet je even op www.google.nl kijken onder condooms via internet dan word je zo door gewezen naar een site die dat doet!! suc6
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 23:41   #7
Brenniej88
Guest

Standaard

Check ff deze site: http://www.veiligglijden.nl/condooms...FT10MAod8CtWsw

Hier kun je alle soorten conddoms vinden en via internet betstellen... Hoop dat jullie dr wat aan hebben. Ik in elk geval wel
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 23:43   #8
Brenniej88
Guest

Standaard

Deze is ook goed btw : http://www.condomerie.com/webshop/de...hp?language=nl

Greetz Brendan
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::