|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
p 0 m p . .
|
![]()
Ik heb pas 2mnd een relatie en vroeg me af:
Het ligt er misschien aan dat ik een jongen ben, en haar ook nog niet zo lang ken, maar ik word altijd wel snel opgewonden als ik echt samen ben met m`n vriendin (1-op-1 zegmaar). We zitten/liggen dan soms samengestrengeld te zoenen en dan ga ik met m`n hand onder d`r shirt, over haar borst, of ik kom tussen haar benen uit. Ik blijf altijd nog bij subtiele aanrakingen, omdat ik niet een echte response krijg, af en toe een kreuntje. Maar dat is misschien omdat ze niet preuts wil lijken ofzo. Ik weet nou niet of vrouwen dit echt opwind -dat strelen op bepaalde gebieden-, of dat ik het alleen voor mezelf doe. Niet elke vrouw is het zelfde, maar hoe wordt daar over het algemeen over gedacht? Ben ik gewoon te opgewonden, of zou ze dit echt leuk vinden? Hoe kom je hier achter, of moet je het gewoon botweg vragen? Bedankt alvast ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |