|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
De Nederlandse Omegle.
Alleen hier kan je ook andermans gesprekken volgen wat kan leiden naar bizarre gesprekken. de één: Oelalala de één: Zullen we afspreken? de ander: Lijkt me een strak plan de één: Waar? de ander: Amsterdam CS? de één: Nu? de ander: prima de één: Ik kom uit Zaandam de één: en jij? de ander: 020 de één: Hoelaat moet ik erzijn? de ander: half uurtje de ander: moet je redden de ander: even een anale vernedering de één: Spoor 5? Ik draag een rood shirtje de ander: inwendige stokslagen de ander: komt helemaal goed de één: Geil de ander: tot bloedens toe de ander: als het kan de één: nog geiler de ander: wellicht even de vuist erbij? de één: Ik word opgewonden de ander: kijk eens aan de één: mijn schaamhaar staat rechtovereind de ander: klinkt goed de ander: ik zit hier ook te soppen de één: GROETEN AAN GEENSTIJL EN FOK FORUM! de ander: kletsnatte dijen De één kapt de ander af.