|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
pudiecat
|
dennie schiet ff op met stemmen dan
|
|
|
#2 | |
|
Super Lid
|
tja frox, als jij een dorpeling was, had ze nu allebei de stemmen al gehad
het is nu wachten op Bruggi. En ik ben geen kut beheerder ![]() Citaat:
Domme pech
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
vervelend... voor jou! En dan krijg je niet eens meer de kans om het nog een keer te proberen
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
wat een spanning
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
nou ja, gezien de stemmen nog niet voor 6uur binnen waren, heb ik het vage vermoeden dat de weerwolfen zijn overleden.
Ik heb Frox gestemd, Frox beweert ook te hebben gestemd en dan zou de uitslag er nu moeten staan.. Maar niks is minder waar.. De uitslag is er nog niet. Uitslag: Frox dood Niemand en Bruggi overleven deze uitputtingsslag.
|
|
|
|
|
#7 |
|
pudiecat
|
hoe kan dát nou
|
|
|
#8 |
|
pudiecat
|
Trouwens;
Ik heb zo gelachen toen jullie Tyskie eruit stemden hahahaMaar daar staat tegen over dat de keer dat we headliner eruit stemden, we gewoon dachten dat hij de ziener was ![]() Wel een lange ronde trouwens
|
|
|
#9 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() En dat van Headliner is gewoon stom geweest
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
pudiecat
|
ja dat kwam omdat hij al ergens eerder dan bruggi kwam met dat ash-hoole een wolf zou zijn. Vandaar
En ik wil nog steeds weten hoe PFP in het begin als wist dat ik een wolf was of dat het gewoon een gok was...
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Ik ga nu even mijn stem op Frox versturen
.
|
|
|
|
#12 |
|
pudiecat
|
oneeeeeej
![]()
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Ja ik was PISSIG toen Tyskie er toch was uitgestemd
, had zo opzichtig duidelijk gemaakt dat ik 'ziener' info had.Maargoed, alles toch nog goed gekomen . En ik vond het echt een leuk potje uiteindelijk!We moeten eigenlijk ff op proosten op de overwinning Dennie .
|
|
|
|
#14 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() En dan is het nu tijd voor een nieuw spel en ik word niet wéér de spelleider, dus in alle vrijheid: 1) Biffyclyro 2) Dennie 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13)
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Slechtst Geklede Forummer
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) Ik wist neit eens dat biffy de spelleider was
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) |
|
|
|
#17 |
|
pudiecat
|
goed werk hoor bruggi!
Van wie had je allemaal de functies opgevraagd en welke volgorde? ![]() Ik vond het eigelijk ook echt grappig dat wij in het begin echt niet verdacht waren (behalve ik dan door pfp, wat ik nog steeds niet snap)
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
Jullie doen alsof jullie al gewonnen hebben.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
pudiecat
|
ja misschien heeft bruggi wel stiekum op niemand gestemd en is het gelijkspel
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
Wat hebben de wolven akelig slecht gespeeld...
Het begon met Bruggi VEEL te lang laten leven (de allergrootste fout), waardoor ze ook nog de status van AMF kon opvragen. Toen kwam er een moment dat of Amber of Frox de laatste wolf moest zijn. Er was geen absolute duidelijkheid, zeker omdat Amber behoorlijk slap lulde en zich erg verdacht maakte. En dan speelt die Frox het op zo'n manier uit.. ![]() Bruggi heeft het goed gespeeld, ook al trof ze pas laat in het spel een weerwolf. Maar door de status van bepaalde redelijk verdachte mensen (PFP, Niemand) op te vragen wist ze bijzonder veel informatie te verzamelen. Natuurlijk had ze nooit tot het eind mogen blijven leven, zodra ze richting mij begon te hinten had ze opgegeten moeten worden. Dat de wolven uberhaupt dachten dat Headliner de ziener was is ongelofelijk. ![]() Op naar een volgend spel!
|
|
|
#21 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
) begon het ook steeds duidelijker te worden wie de wolven waren. Als laatste redmiddel hadden we, en ik ook op het eind, de ziener laten leven zodat die verdacht zou worden. Maarja dat pakte anders uit ![]() In mijn ogen had het ook geen zin om Bruggi op te eten want het was gewoon duidelijk dat ik de laatste weerwolf moest zijn En daarnaast zei Niemand al ergens dat hij nooit op ambi zou stemmen als bruggi de ziener zou zijn. Want hij twijfelde tussen mij en Bruggi. En geen twijfels in de richting van ambi...Maar dan zou ik dus de ziener moeten zijn En was ook wel duidelijk dat ik dat niet was... Maarja heelaas
|
|
|
|
#22 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() De ziener laten leven is de grootste fout die je als wolf kunt maken. Dorpeling volgen toch degene die hoogstwaarschijnlijk ziener is, als je hem laat leven, dan kan hij alleen maar meer informatie verzamelen. Ik vind verder nog steeds dat het geen uitgemaakte zaak was na de dood van AshHoole. Bruggi sprak Niemand en PFP gelukkig vrij. En daarmee waren er nog drie kandidaten voor twee wolven. Amby, AMF en jij. Voor mij was het iig geen zekerheid wie de wolven waren.. alleen werd het allemaal wel duidelijker toen jullie probeerden om Bruggi verdacht te maken. Dat was gewoon kansloos. Als jullie Bruggi hadden opgegeten en geprobeerd hadden om Amber verdacht te laten lijken, dan waren jullie zeker niet kansloos geweest!
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
ik zie dit nu pas bij deze stem ik op froks
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guest
|
schat je bent dood
![]() Ik heb als eerste Saarah opgevraagd. Helaas had ik toen nog internetproblemen en voordat ik online kon komen om duidelijk te maken dat ze dorpeling was had de rest haar weggestemd !Daarna heb ik PFP opgevraagd, vervolgens Tyskie, Niemand, AMF en tot slot Frox. AMF en Frox opvragen was eigenlijk overbodig, maar toch even een bevestiging van m'n vermoedens .
|
|
|
|
#25 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Guest
|
Nou ik hoef de uitslag niet meer te posten zie ik
![]() anyway: 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand (dorpeling) 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox (weerwolf) 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi (ziener) 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP (dorpeling) 14) AMF (weerwolf) 15) AmbyPur (dorpeling) Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Ik vind dat de wolven in het begin goed gespeeld hadden, vooral AMF zat niet bij de verdachten. Als ze Bruggi eerder op hadden gegeten, zouden ze het eventueel gered kunnen hebben, maar ja ![]() Vind wel dat vooral Bruggi goed gespeeld heeft, goeie ziener ![]() maar wel een beetje schandalig dat ik veel rondes lang niet alle stemmen van alle dorpelingen had gekregen, heb echt op het nippertje iemand niet hoeven diskwalificeren enzo. |
|
|
|
#27 | |
|
Guest
|
Citaat:
.![]() En ik vind dat AMF goed gespeeld heeft (Y). Die viel echt pas laat door de mand, vooral omdat ik van anderen zeker wist dat ze onschuldig waren. Frox was het op het laatst een beetje kwijt . Ash-hoole was te duidelijk een weerwolf, daar had ik niet eens een functie opvraging voor nodig .
Laatst aangepast door bruggi : 28 January 2007 om 10:59 |
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
|
En dan is het nu tijd voor een nieuw spel en ik word niet wéér de spelleider, dus in alle vrijheid:
1) Biffyclyro 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) spelleider: en: als saarah eventueel spelleider zou willen zijn en nieuwe functies (iets meer wolven bijvoorbeeld, en dan die speciale functies waar we het eerder over hadden?) zou willen toevoegen zou het wel cool zijn, maar we kunnen ook nog een keertje 'gewoon' spelen |
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
de fout die de wolven hebben gemaakt is dezelfde als die wij maakten in onze ronde, de ziener te lang laten leven. het was een leuke ronde om te volgen, dat zeker
![]() 1) Biffyclyro 2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13)
|
|
|
#30 |
|
Prima
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Super Lid
|
Word er een nieuwe spelleider gezocht?
Ik bied me wel aan anders, daar ben ik zowiezo een stuk beter in dan in wolf zijn
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15)
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15)
|
|
|
#34 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) Saarah 10) 11) 12) 13) 14) 15)
|
|
|
#35 | |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Citaat:
Ik wil eventueel wel een uitleg van de andere functies hier posten (ze zijn helemaal niet zo moeilijk hoor)? Dan kunnen we nog zien of we ze al "gebruiken" of niet...
|
|
|
|
#36 |
|
pudiecat
|
achteraf is t allemaal zo logisch...
ik zal trouwens Anneke01 een pm sturen dat ze zich weer kan inschrijven
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
Hmm ik weet niet of ik me kan inschrijven, want ik ben 1 t/m 4 februari weg voor een toernooi. Gaat niet echt werken denk ik he?
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
ga jij weer spelleider zijn saarah?
Want als je geen tijd ofzo hebt wil ik ook wel.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Yess Mijn verhalen worden geweldig
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) Saarah ? 10) Impressions 11) 12) 13) 14) 15) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lid
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) Saarah ? 10) Impressions 11)Prestige 12) 13) 14) 15) |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) Saarah ? 10) Impressions 11)Prestige 12)Insanity 13) 14) 15) Ik zal het nu eens proberen iets minder noob te spelen
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Super Lid
|
ja ben jij het maar
|
|
|
|
|
#46 |
|
Prima
|
bemoei met je eigen shit dennie
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Super Lid
|
heb net wel ontzettend lekker zitten schijten moet ik zeggen
|
|
|
|
|
#48 |
|
pudiecat
|
doe jij dat niet staande?
|
|
|
#49 |
|
Prima
|
ik doe dat altijd liggend..
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Super Lid
|
nog drie geliefde mensjes erbij en het spel kan gaan beginnen
|
|
|