|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Latente Appel.
|
![]()
De dingen waar niemand aan denkt en over praat omdat ze routine zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel wij van elkaar verschillen in dat opzicht.
Douchen; Zittend of staand? Staand Wakker worden; Eerst douchen of eerst ontbijten? of douch je 's avonds? Ik douch 's avonds, en eet nooit ontbijt. Wc papier: Met de losse kant naar de muur toe of van de muur af ophangen? losse kant van de muur af. Na het poepen, afvegen: Zittend of staand? Wat naar voren-leunend. Onderweg naar school/werk/whatever (uitgaande van het openbaar vervoer): Krant lezen, muziek luisteren of iets anders? Als ik mijn ipod bij me heb, muziek uiteraard. anders doelloos uit het raam staren. Rugtas vaker om 1 schouder(dus 1 'flap' los hangend en de ander om je schouder) of allebei de schouders (zoals een rugtas eigenlijk hoort dus) Hier gewoon om allebei de schouders. Welke kant van je rugtas pak je het eerst op? Links of rechts? Ik doe altijd eerst de rechterflap om mijn schouder. De wekker: Meteen uitzetten en opstaan of nog een of meer keer snoozen? Iets van 4 keer snoozen, zowel op mijn wekker als op mijn mobiel. ![]() Wat is de eerste site die je checkt als je de pc aanzet? De fora waar ik op zit. ![]() Wat heb je aan als je slaapt? alleen m'n ondergoed. Lees in de metro/spits eerst de sport begin je netjes op de eerste pagina? Als ik die krant überhaupt lees, pak ik enkel de leuke stukjes eruit. Als jullie meer aanvullingen/ideeën hebben m.b.t. dit laat het weten!
Misschien moet je jezelf eerst eens tegenkomen, voordat je het kunt zijn. Laatst aangepast door Awesomeapple : 18 February 2011 om 22:36 |
![]() |
![]() |