Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 27 October 2005, 17:40   #1
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Dutchtifo.nl
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 15:37   #2
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- dit het laatste bericht is op voetbalzone.nl over het gebeuren?

Citaat:
De Graafschap heeft van de KNVB een boete opgelegd gekregen van € 5.000,-. Deze werd gegeven naar aanleiding van een actie die de supporters van De Graafschap organiseerden. Ze wilden de overleden Stormvogels/Telstar speler Luciano van den Berg herdenken.

Hierbij gebruikten de supporters bengaals vuurwerk, wat normaal op de tribunes verboden is. De supporters hadden gehoopt op een stukje begrijp van de KNVB, maar konden hier helaas niet op rekenen.

Update 11.46:
Volgens Algemeen manager Jos Geerken zou De Graafschap geen boete krijgen. “Het klopt dat de aanklager formeel een onderzoek heeft ingesteld naar het afsteken van het vuurwerk. Hierop moesten we voor 19 oktober schriftelijk reageren en dat hebben we gedaan. We hebben uitgelegd dat het hier ging om een eerbetoon aan de overleden speler Luciano van den Berg.” De KNVB liet de Superboeren weten dat de zaak geseponeerd is.
Oud 28 October 2005, 16:36   #3
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

- dat mooi is voor het voetbal?
- dit weekend de derby der derbys in de 2e klasse wordt gespeeld?
- HSV het dan op gaat nemen tegen de Foresters
- er een hoop bier doorheen gaat?
Oud 28 October 2005, 19:46   #4
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dit bewijst maar weer eens dat die zogenaamde 'aanklagers' geen enkele vorm van binding hebben met voetbal en dus echt zo dom zijn als ik altijd al wist..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 19:50   #5
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

De catering bij de Eagles:

Een broodje waterbal. Deze heerlijke lokale versnapering. was eerder alleen ooit opgedoken in dezelfde regio, nl Doetinchem.

En ja het schijnt eetbaar te zijn, de catering hield er overigens na 10 minuten al mee op nadat enkele van deze exemplaren retour afzender waren gestuurd...

Ik klaag voorlopig niet meer over Martinair!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
Oud 29 October 2005, 02:45   #6
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dit bewijst maar weer eens dat die zogenaamde 'aanklagers' geen enkele vorm van binding hebben met voetbal en dus echt zo dom zijn als ik altijd al wist..
In dat laatste stukje staat het al weer iets genuanceerder, namelijk dat het slechts ging om een formeel onderzoek en dat in de praktijk er nooit een boete opgelegd zou worden...
Natuurlijk is het in dat geval gewoon zinloos en omslachtig, maar vooruit, alles in het teken van het ideaal van de bureaucratie.

Ben allang blij dat we niet zover zijn afgegleden dat men voor zo'n schitterende actie al boetes gaat opleggen.

@Bart: dat ziet er toch gewoon uit als een normale gehaktbal? Komt-ie alleen uit het water ipv uit de jus ofzo?
Oud 29 October 2005, 10:34   #7
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
@Bart: dat ziet er toch gewoon uit als een normale gehaktbal? Komt-ie alleen uit het water ipv uit de jus ofzo?
Eten jullie thuis zó de gehaktballen? Ze waren écht té vies...
Oud 29 October 2005, 10:38   #8
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

ik eet ze het liefst met mosterd of mayo
Oud 29 October 2005, 10:54   #9
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Een dipsausje was er niet
Oud 29 October 2005, 20:03   #10
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Eten jullie thuis zó de gehaktballen? Ze waren écht té vies...
Ik eet ze normaal in de kantine, zonder broodje, uit de jus met een flinke kwak mayo...
Oud 1 November 2005, 19:34   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Na de 6-1 nederlaag eisten supporters van Fortuna S. dat de spelers daags na de nederlaag om 7 uur 's morgens voor een straftraining kwamen

Straftraining
Boze Fortuna-fans eisten na de zeperd van hun club vrijdag in Dordrecht (6-1) dat er de volgende ochtend om zeven uur een straftraining zou volgen. De club stemde toe. Een juiste beslissing?
Edgar Lukassen, supportersclub Fortunahome

,,We wilden gewoon een teken van de selectie. Het was geen keiharde eis, dat zou namelijk wel uniek zijn geweest. Het was meer een dwingende vraag. We hebben het woord straftraining niet gebruikt, wel hadden we zelf een vrijwillige training op een heel vroeg tijdstip in gedachten. Door daaraan deel te nemen konden de spelers zelf aangeven wat ze voor de club over hebben. We zijn altijd fatsoenlijk gebleven en kwamen er ook snel uit met de spelers. Wij beseffen ook dat je niet op deze manier eisen kunt gaan stellen als het slecht draait.''

Mark Luijpers, aanvoerder MVV

,,Kom op zeg! Het moet geen speeltuin worden. Als je dit doortrekt is het einde zoek. Dan is er iedere week wel een actie: dan doen de spelers iets voor de fans en vervolgens de fans weer iets voor de spelers. Dat kan niet, we hebben het wel over profvoetbal. Er wordt altijd zo snel geroepen dat de spelers geen inzet tonen. Geloof me: de spelers van Fortuna balen zelf het meest van zo'n dikke nederlaag. In het voetbal kan zoiets gebeuren. Fans mogen dan natuurlijk teleurgesteld zijn en hun onvrede laten blijken. Maar het mag natuurlijk niet zo zijn dat ze vervolgens bepalen hoe laat er getraind wordt.''

Ton Peters, secretaris supportersvereniging MVV

,,Zo'n actie heeft alleen zin als je ervan overtuigd bent dat de spelers er moedwillig met de pet naar gegooid hebben. Ik ben natuurlijk niet bij die wedstrijd van Fortuna geweest dus dat kan ik niet beoordelen. Ik ben echter bang dat het gewoon met kwaliteit te maken heeft: misschien kan dit Fortuna gewoon niet beter. Bij MVV hebben we de afgelopen jaren dezelfde situatie gehad. Dan kun je als fans wel boos worden en eisen stellen maar dat heeft weinig zin. Wat doe je dan als ze de volgende week weer dik verliezen? Ik vrees dat de fans van Fortuna dit seizoen door de zure appel heen moeten bijten.''

Gregoor van Dijk, aanvoerder Roda JC

,,Ik vind persoonlijk dat dit niet kan: alleen de trainer mag bepalen hoe laat er getraind wordt. Dat mag best een straftraining zijn, maar het is aan de trainer om de tijd daar voor vast te stellen, niet aan de fans. Als club kun je dit niet maken. Het zegt ook iets over de wijze waarop je als club tegen je eigen coach aankijkt. Als ik hier als speler mee geconfronteerd zou worden, denk ik dat er behoorlijk wat discussie zou volgen.''

Huub Stevens, trainer Roda

,,Of wij bij Roda hetzelfde zouden doen als Fortuna Sittard in zo'n situatie? Dat kan ik onmogelijk beoordelen. Ik weet niet precies hoe het bij Fortuna is gegaan. Bovendien is iedere situatie anders. Nee, in mijn loopbaan als trainer heb ik nog nooit meegemaakt dat fans eisten dat we om zeven uur 's morgens moesten trainen. Ik vind wel dat fans heel belangrijk zijn voor een club. Die mogen dus boos zijn. Ik ga de dialoog met teleurgestelde fans dan ook nooit uit de weg.''

Piet-Hein Simons, voorzitter supportersvereniging VVV

,,Als het puur een actie uit ludiek oogpunt is geweest, kan ik het wel waarderen. Dan hebben de spelers van Fortuna zelf wat krediet terug verdiend door er aan toe te geven. Maar het moet wel een eenmalige actie met een knipoog zijn. Anders moeten die arme spelers van Fortuna straks 24 uur per dag trainen, want dan hebben de fans iedere dag wel wat te zeiken. Kijk, onze club staat dan wel bovenaan, maar als je ziet hoeveel kansen er wekelijks gemist worden... Dan kunnen wij ook wel extra afwerktrainingen gaan eisen, maar dan is het einde natuurlijk zoek. De fans van Fortuna moeten accepteren dat hun club na alle financiële malaise een paar jaar nodig heeft om ook sportief weer mee te tellen. VVV werd een paar jaar geleden ook laatste en kijk eens waar we nu staan.''
Oud 1 November 2005, 20:59   #12
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Maandag was in de Alianz-Arena de 2e Liga-wedstrijd tussen TSV 1860 München en Alemannia Aachen. De hoogstaande wedstrijd eindigde in een absoluut niet saaie 0-0. 52.000 toeschouwers bevolkten het stadion, waarvan er ruim 5.000 uit Aachen kwamen. Geen record overigens, want eerder dit jaar was het stadion uitverkocht bij 1860 tegen Dynamo Dresden, wel waren er toen 20.000 lui uit Dresden mee
Jammer dat het op een maandag was, had zelf ook best mee willen gaan

Sfeeractie in uitpuilende Münchener-vakken..

Banners en vlaggen aan de overkant

Oud 2 November 2005, 08:51   #13
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Vind het toch wel schitterend om te horen, hoeveel mensen daar mee kunnen naar uitwedstrijden!

Hier in Nederland vallen we met z'n alle over 500 kaarten, en als er dan mensen op andere tribunes terecht komen, is het hek van de dam..
Oud 2 November 2005, 09:17   #14
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

- bartje mij vals beschuldigde?
- Alwin namelijk de schuldige was?
- het wel mooie foto's zijn die steeds geplaatst worden in wjd?
- HSV met 4-0 ten onder is gegaan tegen de Foresters?
- HSV historisch gezien toch een mooiere club blijft?
Oud 2 November 2005, 15:04   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Prachtig, ook Roda-spandoeken en Limburgse vlag in München

Oud 3 November 2005, 23:18   #16
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Geweldig!
Oud 4 November 2005, 09:19   #17
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Geweldig!
Mijn god echt wel!.. Hier moet je niet over praten, alleen maar heel veel naar kijken!
Oud 4 November 2005, 09:58   #18
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

vet
Oud 16 November 2005, 21:33   #19
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

WJD..

Er weer enkele ll.com-meetings rondom het voetbal gaan plaatsvinden?
Zondag nl Tankie weer naar het Zuiden komt?
De week erna bertje naar Oesdom gaat?
We dan maar weer eens Waagplatz met een bezoek vereren?
Rekz te lui was om met Tank mee te komen?
Ik 2 kaarten voor Tank geregeld heb?
Hij wel 2x de nieuwe Voice of Kaalhei moet afnemen die zondag uitkomt?
Het wel retevroeg is, half 1?
Ik vrijdag een mooie Ruhrpott-wedstrijd ga bezoeken?
De reis dan per trein naar Bochum gaat?
Tegen de plaatselijke VfL in het Ruhrstadion wordt aangetreden?
Het Ruhrstadion volgens een enquête in Stadionwelt vorig seizoen is uitgeroepen tot 'meest supportersvriendelijke stadion van de Bundesliga'.
Er van de 33.000 plaatsen de helft staanplaatsen zijn?
De hele tribune achter de goal uitvak zal zijn vrijdag?
Er 6.000 fans uit Aachen verwacht worden?
Dat wat beloofd?

Uitvak en hele tribune ernaast (korte zijde) beschikbaar voor clubs die veel supporters mee willen nemen!

Het 'Fanblock' voor de fanatieke aanhang van Bochum bestaat uit louter staanplaatsen
Oud 18 November 2005, 15:02   #20
niemand
Super Lid

Standaard

- ik dit wel knap vind
latje schieten
- ik erg twijfel of het echt is
- ik het daardoor niet minder mooi vind?
- ik net een link van Tiesky opende, die nu begint af te spelen en dat ik waarschijnlijk het zelfde filmpje plaatste hier boven?
- ik mezelf nu dus een knuppel vind?
- en dat ik trouwens vorige week mijn theorie certificaat eindelijk heb gehaald?
- en dat ik dan eindelijk een keer kan afrijden?
- ik vorige week ook mijn vinger heb gebroken?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2005, 16:16   #21
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

wjd..

- we dan hier ook uitsluitsel over hebben..

Citaat:
Filmpje Ronaldinho was trucage

Velen zullen het filmpje gezien hebben. Uit handen van een Nike-medewerker krijgt Ronaldinho zijn gouden voetbalschoenen om vervolgens op zijn nieuwe muiltjes de bal vier keer tegen de lat te schieten. Trucage of niet?

Het antwoord is inmiddels gegeven door Nike. "We hebben digitale technieken gebruikt. Iemand speelde Ronaldinho de bal toe, maar hij trapte echt wel twee keer op de lat," aldus een medewerker van het Amerikaanse concern.
Oud 18 November 2005, 16:33   #22
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

Ronaldinho dus een neppert is?
bartje volgende week komt phitten in huize phit?
bartje b dat misschien ook wel doet?
als ik hem was gewoon bij zowizowizowizowizo bleef (ahum) slapen?
iedereen wel ziekt lijkt te worden?
Oud 19 November 2005, 14:57   #23
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Als zowiezo geen nachtdienst heeft dan slaapt ie bij jullie, Phit, anders bij haar! En dan wilie ook niet mee naar Waagplatz trouwens Beeetje kansloos

Gisteren geweldige reis meegemaakt Eerst in de trein lekker bier drinken en liederen zingen; totdat ineens in Düsseldorf 50 man van de plaatselijke Fortuna instapten en door ons heen gingen zingen. Zij waren blijkbaar ook op weg naar een ander duel

In Bochum aangekomen moesten we bij het stadion zien te komen en dat bleek bij de metro te gaan. Beneden aangekomen bleken er duizenden op dezelfde manier bij het stadion proberen te komen wat bij het binnenkomen van elke metro-trein leidde tot chaotische taferelen. 20 minuten voor het begin kwamen we dan toch aan bij het stadion dat er prachtig uitzag. Om het stadion heen was het een drukte van belang en je verdwaalde bijna tussen de standjes met shirtjes, sjaaltjes, braadworsten, bier en pizzapunten. Ik besloot niet meer om het stadion heen te lopen aangezien de wachtrijen voor de ingang angstaanjagend lang waren. Vlak voor de aftrap was ik binnen en dat was geen tel te vroeg aangezien de bal al binnen 1 minuut in het netje van Bochum lag door Erik Meijer die weer eens mocht spelen. Bochum is trouwens die ploeg die ooit in de foeilelijke regenboogshirts speelde tegen Ajax, jaar of 6 geleden . Wat volgde was een enorme vreugdeexplosie in de Aachen-vakken. Pas toen ik weer was bijgekomen had ik tijd om rond te kijken. Het Ruhrstadion is een prachtig ouderwets voetbalstadion en Alemannia Aachen bleek weer eens met 5000 fans goed vertegenwoordigd te zijn. In totaal bleken een kleine 25.000 mensen op deze topper te zijn afgekomen.

De sfeer zat er geweldig in en zou de hele wedstrijd zo blijven. Bochum had sinds 2000 geen wedstrijd in de 2e Bundesliga meer verloren in eigen huis maar daar was niets van te merken. Na een kwartier werd het 0-2 en bij rust had het zomaar 0-4 kunnen staan. Vlak na rust counterde Aachen naar 0-3 en was het duel beslist. Het werd uiteindelijk nog 1-4. Super gewoon
Oud 20 November 2005, 23:10   #24
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Waar Dynamo Dresden eerder dit jaar 'slechts' 20.000 man meenam naar de Alianz-Arena voor de uitwedstrijd tegen 1860 München nam FC Erzgebirge Aue (clubje uit de Kreisstadt Aue, 19.000 inwoners) er nog 3000 meer mee las ik zoëven

Bij 1860 gaan er nu stemmen op om het toch een beetje te gaan beperken, want men speelt nu eigenlijk nooit echt 'thuis'.

Oud 20 November 2005, 23:14   #25
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Mooi verhaal, Bart. Maar De Graafschap neemt in de eerste divisie ook best veel man mee naar TOP
Maar de echte Ruhrpott/Kohlenpott derby is toch tussen Schalke en Borussia? En Aachen is toch niet echt Ruhrgebied?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 23:37   #26
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

We moeten toch iets als derby zien Bochum is na de promotie van Köln en Duisburg en de degradatie van Essen en Oberhausen het dichtste bij Maar er is trouwens maar één echte Ruhrpottderby en dat is RW Essen tegen Schalke!
Oud 21 November 2005, 11:29   #27
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Heerlijk doelpunt RvN (assist Rooney).
Oud 21 November 2005, 16:54   #28
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Ik snap die Rekz niet hoor...

Sta iklekker met Bertus halve liters weg te tikken, ondertussen proberen we nog op de foto te gaan met dat wijf haha

Jammer dat ze de camera niet bij dr had.

Volgend jaar beter!
Oud 21 November 2005, 18:11   #29
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Ja, verdorie! Maar je hebt ze wel allemaal gezien hè Tank? Ook die trol in die rolstoel!
Oud 28 November 2005, 22:01   #30
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

- ik nog steeds een trouwe supporter van onze fc ben
- ik jullie echter allang niet meer op de hoogte heb gehouden
- ik dat nu maar even ga doen
- wat een drama vandaag
- 1-1 tegen het lelijke eendje van het profvoetbal, fc omniworld (alleen de naam al)
- de scheidsrechter zo mogelijk nog slechter was
- er in de tweede helft 3 blessurebehandelingen waren
- waarvan 1 langdurig voor viedma, dat was minstens 6 minuten
- hij rekent maar 3 minuten bij waarvan er na 2 minuten al afgefloten werd
- dit deed hij natuurlijk omdat omniworld aan het begin van de blessuretijd nog met 1-0 voorstond
- dit kwam door een onterecht gegeven penalty
- verhaegh zich nu nog afvraagt wat hij fout deed in dat duel
- aborah nog de mooie 1-1 scoorde
- maar nu even over den bosch
- rajcomar: DRAMA. kan TOTAAL niet voetballen. oogt zeer nonchalant. heeft geen snelheid, geen actie, geen kopkracht, geen duelkracht, geen oog voor de goal, geen inzet, NIETS.
- powel: kan goed spelen, maar weet nu al dat hij weggaat uit den bosch dus voert geen flikker meer uit.
- buikema: snap niet waarom hij gehuurd is, voegt totaal niets toe.
- en de rest kan dan natuurlijk ook weinig doen. alleen verhaegh en beekmans halen geregeld een voldoende.
- er moet echt iets gedaan worden aan het beleid, als we nu weer per ongeluk promoveren degraderen we met 0 punten
- en die trainer is ook niets. hij laat altijd 3 spelers warmlopen die hij 10 minuten voor tijd inbrengt
- pff dat was t wel weer.
Oud 3 December 2005, 15:19   #31
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- ik dinsdag mascotte Guus van de Graafschap ga interviewen?
- ik dit geregeld heb voor een artikeltje in een tijdschrift dat we voor een journalistiek vak gaan maken
- dat tijdschrift het thema 'schijn' heeft
- dat wordt spannend!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 14:26   #32
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Red face

-Ik dacht dat ze bij de Graafschap zo'n hekel hadden aan mascottes?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 14:28   #33
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

las in VI dat ze in Den Bosch wel redelijk tevreden waren over Theo Bos. Klopt dat. Steve?
Oud 4 December 2005, 15:12   #34
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
-Ik dacht dat ze bij de Graafschap zo'n hekel hadden aan mascottes?
- jij dit goed dacht
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 15:30   #35
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- die mascotte echt een droeftoeter is?
- ik me afvraag of je hem voor de wedstrijd gaat interviewen?
Oud 7 December 2005, 13:47   #36
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- Zwolle gisteren 45 min. lang van de mat gespeeld werd?
- de tweede 45 min. aanzienlijk minder waren?
- we toch in de laatste paar minuten nog een veriende overwinning uit de stijd hebben gesleept?
Oud 7 December 2005, 13:55   #37
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
las in VI dat ze in Den Bosch wel redelijk tevreden waren over Theo Bos. Klopt dat. Steve?
jep, zelfs z'n contract is verlengd.
Oud 7 December 2005, 18:51   #38
Ar-Tuur
Guest

Cool

Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2005, 19:11   #39
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- we in de strijd om de felbegeerde Vreman Cup nog bovenaan staan?
Oud 7 December 2005, 19:34   #40
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

Wat hebben jullie nou met dat milka paard gedaan?
Oud 7 December 2005, 19:46   #41
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Het is een Zebra stef en hij is vernoemd naar Guus Hiddink
Oud 7 December 2005, 19:48   #42
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

hehehe, Guhuhuhuhus Hinnik?
Oud 7 December 2005, 19:49   #43
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het is een Zebra stef en hij is vernoemd naar Guus Hiddink
De Graafschap is dan het MSV Duisburg van Nederland

Ook blauw-witte shirts en ook een zebra
Oud 10 December 2005, 20:05   #44
niemand
Super Lid

Standaard

- ik vandaag eindelijk weer is heb gescoord
- het gelijk 3 doelpunten waren
- we vervolgens wel met de korfbal uitslag van 5-7 hebben verloren?
- het niet veel scheelde en het werd matten?
- ik dit wel triest vond?
- mijn team begon met het uitdelen van rake schoppen?
- we hierdoor wel feller werden?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2005, 20:44   #45
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

wjd..

- bij ons vandaag iemand met een dubbele beenbreuk van het veld afgedragen werd?
- het beentje er volgens omstanders bij bungelde zoals bij Kokmeijer?
- de gozer het uitschreeuwde van de pijn?
- iemand met twee benen vanaf de zijkant in kwam?
- hij vanmiddag nog geopereerd is?
- ik er verder nog niets van gehoord heb?
- ik er op het moment dat het gebeurde er niet bij was?
- ik er eigenlijk wel had moeten zijn?
- ik namelijk de dienst van mijn vader had overgenomen als wedstrijdcoördinator?
- hij gelukkig net terug was?
- de wedstrijd nog geen 15 min. aan de gang was?
- het wel weer een bewogen middag was?
Oud 12 December 2005, 21:58   #46
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

- Ik een mailtje kreeg van Arthur Sessink?
- Ik dacht van; Leuk, een mailtje van Tuur?
- Tuur me meldt dat zijn uitnodiging voor mij bijna vervalt?
- Het hier gaat om hives?
- Ik in dat mailtje zie dat; Hugo de Bruijn, Roel van Huet (fam van fedja?), Anke Muijzers, Mark Visser en Anne de Groot er net als Tuur lekker zijn ingetuimd?
- het best vervelend is als zo'n paupersite zomaar in je hotmail komt en alle contactpersonen zo'n mailtje stuurt?
- het mij ooit een keer overkomen is, en nooit meer zal beuren?
- Het best grappig is om goede vrienden van je tegen te komen op dit soort sites, en nog echt naar liefde zoeken ook?
Oud 12 December 2005, 22:04   #47
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Iemand ooit zo'n kansloos mailtje van mij gehad? Heb m ook al eens van Anke M. gehad btw En van Bas Löverink!
Oud 12 December 2005, 22:56   #48
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- Roel van Huet een vriend van Arthur en mij is?
- ik nog nooit toestemming heb gegeven aan hives om van mij mailes te versturen?
- ik alleen mensen uitgenodigd heb die al zo'n site hadden?
Oud 13 December 2005, 12:48   #49
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- dit inderdaad een fout van mij is
- ik nog steeds als beginneling aan het klooien ben met hyves
- ik in de veronderstelling was dat ik alleen mensen het hyves uit mijn lijst zou uitnodigen of iets dergelijks
- die site nu dus iedereen gemaild heeft
- iets waar ik zelf ook een grote hekel aan heb
- het gevolg nu wel is dat ik al 56 vrienden heb zonder te weten hoe het werkt hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2005, 13:32   #50
n0sf3ratu
Lid

Standaard

check die supporters van levski sofia,, beetje sich heil zinge enzo
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels