|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb 2 versies van het nummer 'I would stay', het is inderdaad heel moeilijk om nummers van ze te vinden.. Als jij je mailadres neerzet kan ik ze naar je mailen.. Groetjes, Mirrin |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Mail je mail adres maar naar mijn: reneedooren@hotmail.com liefs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hoi
Heeft iemand van jullie misschien de partituur van de Disneyfilm Anastasia -- "At the beginning?" Soms wordt het lied ook "We were strangers" genoemd. Zou je me dat dan zo snel mogelijk willen doormailen: miekeluyckx@hotmail.com Het is heel dringend. Vriendelijke groetjes Minnie |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ey
heeft iemand de bladmuziek van simpl plan, good charlotte, linkin park, sum 41, blink 182, green day ? stuur ze alstublieft n'r caro_kint@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hoii,
heeft er iemand soms de partituur op piano van: someone's watching over me - Hillary duff unfaithfull - Rihanna zou diegene die dat heeft dat dan naar mij willen doorsturen ?? ![]() de_keyser_siene@hotmail.com (heb zelf ook wel een paar partiture ![]() xx |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
was er nog eentje vergete...
Better days - Ginuwine ![]() xx |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Hallo,
Ik ben op zoek naar het pianopartituur van 'Chariots of fire' van 'Vangelis' . Kan iemand mij daaraan helpen ? Groeten |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
mijn emailadres is : stijncrappe@hotmail.com
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Mirrin Laatst aangepast door ~Mirrin~ : 19 June 2007 om 20:39 |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Kent iemand Chariots of Fire van Vangelis, een prachtig pianostuk, met veel impressie, en gevoel....
Ik zoek de bladmuziek ervan.! |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
heej
heeft er iemand voor mij misschien de bladmuziek (voor piano) van: marco borsato - de speeltuin. en van: amelie poulain - comptine d'une autre ete? mail het dan a.u.b. even naar fimkekooyker@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() De speeltuin en het hele boek van amelie poulain komt eraan, heb hem namelijk niet los.. Groetjes, Mirrin |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Laatst aangepast door -pauline- : 6 August 2007 om 16:42 Reden: dat moest een ventje zyn jah .. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Hey! Ik heb wat liedjes in de aanbieding:
Alicia Keys- Fallin Anouk - I wasn't me Beatles - Michelle Beatles - Penny Lane Grease - Greased Lightnin Grease - Sandy Krezip - I would stay 8 nummers van Super mario Paolo Conte - Max Als je intresse hebt, mail me dan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik ben opzoek naar de bladmuziek voor de piano van Forest Gump (alan silvestri) een heel mooi pianostuk in het begin van de film geloof ik.
als iemand me dat zou kunnen suren! ![]() email: butterfly1-gsm@hotmail.com heeeeel erg bedankt!! |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik ben opzoek naar liedjes van Tokio Hotel. Het maakt niet uit welk liedje. Het liefst voor piano. Ik hoop dat je mijn kan helpen. Mijn e-mail adres: missy_963@hotmail.com Oh, ik hoop dat iemand daar een liedje van heeft !!! |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
hee..
ik ben heel erg opzoek naar sommige liedjes, maar het is echt onmogelijk ze te vinden! dus bij deze als iemand justin timberlake -what goes around comes around, en/of andere songs van justin heeft?! ook ben ik op zoek naar maria mena..alicia keys -fallin..en rihanna! Als iemand 1 van deze songs heeft, wil je die misschien sturen naar kissies_littleme@hotmail.com bedankt!! |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Hallo,
heeft er iemand bladmuziek van Bram Vermeulen? Franky |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
goeiemorgen,
ik ben een amateur pianospeler en ben op zoek naar partituren van Bram Vermeulen! Mijn email: franky.reyserhove@pandora.be alvast bedankt Franky |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Heyz!!!
Heeft iemand soms leuke partituren van liedjes die ik op de trouw van men nicht kan spelen? Tis namelijk zeer snel 6/07 en kheb geen idee wat ik kan spelen ![]() Als iemand iets leuk heeft laat me dan iets weten of stuur het me door op deville_marjon@hotmail.com Andere partituren die helemaal niet op een trouw horen zijn natuurlijk ook zeer welkom! Goede sites met partituren kan ik ook altijd gebruiken! De partituren mogen voor alle instrumenten zijn, maar bij voorkeur voor dwarsfluit, viool, gitaar of piano. Groetjes!!! |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Heyz!!!
Kben voor de trouw van men nicht dus hopeloos op zoek naar liedjes van Clouseau!! Heeft iemand hier iets van? Ook heb k gezien dat iemand hier GraceKelly van Mika heeft en How to save a life van The Fray. Zou je deze ook naar mij kunnen sturen? deville_marjon@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Hey Pianomateur!
Kheb je lijstje gezien, lang niet mis ![]() Zou je me de volgende liedjes ervan willen doorsturen? a thousand miles Afscheid - Volumia Beauty and the Beast - Disney Don't speak - No Doubt Everything I do - Brian Adams Fallin - Alicia Keys Heaven - Brian Adams Hou me vast - Volumia Sorry seems to be - Elton John Thank You - Dido Anything for love - Meatloaf In the end - Linkin Park Killing me softly - The Fugees Tomorrow - Musical Annie Zombie - The Cranberries Tis veel ik weet het, maar ben al zo lang op zoek en dan vind je nog bijna niets ![]() Stuur ze maar naar deville_marjon@hotmail.com Bedankt! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb 1 van liedje van je lijst en ik heb het net doorgestuurd, everithing I do ( als er problemen zouden zijn stuur me dan nog een mail, dan stuur ik het nog eens door duckie_5@hotmail.com). veel plezier er mee!!! greats |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zag dat je ook opzoek was naar de partituur van zombie - the cranberries. het je ze al gevonden???? als je ze al hebt, zou je ze eens willen doorsturen naar mij ![]() of als iemand anders dit leest, en de partituur heeft, zou je ze dan willen doorsturen ![]() greats and kisses |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Mirrin |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
ik heb zojuist de pianosheet van Aerosmith - Amazing gemaakt, geinteresseerde kunnen me een pmtje met daarin hun email sturen
|
![]() |
![]() |
#28 |
||||
|
![]()
Hello menskes
![]() Eerste vraagje: wie kent er Nick Cave? Tweede vraagje: wie heeft er partitaturen van Nick Cave? Zalige kerel met zalige muziek... Het zou nog zaliger zijn als ik kon meespelen op de piano ![]() Dus derde vraagje: kan er iemand mij de partitaturen van Into My Arms of As I Sat Sadly By Her Side of een ander doorsturen? ![]() Thanx alvast!! ![]() xLex (Brilex8@hotmail.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ik ben al heel lang op zoek naar bladmuziek van de volgende liedjes:
- Foolish Games - Jewel - A Thousand Miles - Vanessa Carlton - Unfaithfull - Rihanna - I Would Stay - Krezip Alle bladmuziek van Di-rect wat er maar bestaat en die net uit zijn: - Everything - Michael Buble - Grace Kelly - Mika - Say It Right - Nelly Furtado Als er iemand is met ook maar iets van deze nummers zou die dat dan willen sturen naar: lianhuijben@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Er staan al 3 versies van I Would Stay - Krezip en 1 van Grace Kelly - Mika in je mailbox! Greetz.. ![]() Melody |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
Heeft iemand de partituren van les yeux de ma mère?
kathleennolmans@hotmail.Com |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Goedenmiddag, ik ben op zoek naar bladmuziek voor zang van Joe Jackson: Is she really going out with him. Het moet eigenlijk de 4 stemmige setting zijn. Zodat de zang het overneemt van de instrumenten. Mail als iemand wat vindt naar:
jesse_doorenbos@hotmail.com Alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
heeft er iemand disney bladmuziek? Ik zoek er al zeer lang naar.
ik hoop dat er iemand mij disney bladmuziek kan geven: evivermeulen1@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan de bladmuziek van Maria Mena - just hold me. Ik ben hier al zo lang naar op zoek.
Als je iets hebt mail het dan A.U.B. naar jaron_boers@hotmail.com Alvast hartelijk bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de pianopartituur van het nummer Afscheid van Marco Borsato. Groeten, Wim wim@meijerink-losser.com |
![]() |
![]() |
#37 |
tijd om op te staan
|
![]()
Hoi
Moest er iemand de piano partituren hebben van The Stranglers: Golden brown ? thx .
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
thanx ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Heeeeyyy , Heeft iemand nog een mooi C-stuk? Ik heb niet zo heel veel te doen in de vakantie
![]() ik heb zelf; One word - anouk L'après midi Memories - wwithin temptation Dankje ![]() snukinge@gmail.com |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
Dat niemand van jullie www.pianop.be nog heeft gepost, is goeie site, ze hebben geen tabs maar wel een boel complete partituren! helemaal uitgeschreven dus! Dan moet je ff daar links op partituren klikken of zoeken (wel eerst dat puntje goed zetten)
|
![]() |
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar het is zeker een prima site! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar het is zeker een prima site! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lid
|
![]()
Voor al die mensen die het laatste jaar bladmuziek aan mij hebben gevraagd, en voor de mensen die het nog van plan zijn te doen.
Ik ben gestopt. Het is te gevaarlijk geworden om bladmuziek op te sturen. Politie was al bij me. ![]() Vanaf nu krijg je niets meer terug als je mailt naar sheetmusic@hotmai.com... Ik ben blij dat ik jullie een jaar lang kon helpen met het versturen van bladmuziek! Pas op, maar ga lekker door met downloaden en spelen van illegale muziek! ![]() Groeten, Wim |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Yeps,
nog steeds op zoek naar bladmuziek van Meat Loaf en Bram Vermeulen! Moeilijk, moeilijk te vinden, moest iemand mij toch kunnen helpen, mijn dank zou niet alleen symbolisch zijn! franky.reyserhove@pandora.be Franky |
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
Hallo,
indien je intussen de bladmuziek van rode wijn (of andere van Bram Vermeulen) gevonden hebt, kan ik van je geluk delen? IK heb wel een en ander in de aanbieding om te ruilen; dank bij voorbaat Franky |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Hejj allemaal!
Ik ben op zoek naar: The fray - How to save a life Mika - grace Kelly Marco Borsato - Afscheid Als iemand van jullie hiervan wat heeft mail t dan aub!! ![]() only_one_feyenoord@hotmail.com Alvast bedankt!! ![]() Liefs |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Ik ben al heel lang op zoek naar
|
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
Oeps vorig bericht ging fout. Ik wilde typen dat ik al heel lang op zoek ben naar de pianopartituur van breaking the habit van Linkin Park, maar ik kan dit echt nergens vinden, zelfs niet in de bibliotheek. Heeft toevallig iemand dit voor mij? Ik ben je er heel dankbaar voor! Stuur het dan naar : x-lonnie-x@hotmail.com
Lonneke |
![]() |
![]() |
#49 |
Lid
|
![]()
Laatst heb ik een berichtje geplaatst met dat ik ben gestopt in het gratis weggeven van muziek.
Ik merk dat veel mensen toch nog mijn bladmuziek willen, daarom: ![]() Voor de mensen die nog bladmuziek willen. Het is echt heel goedkoop! Geinteresseerd? Kijk op: http://www.marktplaza.nl/Meer-dan-20...ek-3769434.php Groeten, Wim |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |