|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo, ik zoek het bladmuziek van "amelie poulain" weet iemand waar ik die kan vinden, of zo iemand die mij kunnen mailen?
Eveline (pieniemieny@hotmail.com) |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
piano bladmuziek
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hey , heeft iemand misschien voor mij de bladmuziek van het nummer Het is een nacht - van guus meeuws
Me e-mail adres is ali_tje1991@hotmail.com Dankjewel ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hee
Ik heb de partituur van Het is een nacht van Guus Meeuwis voor Keyboard. Volgens mij is het een simpele versie. Ik wil hem wel voor je inscannen. xx |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Verzonden, veel plezier
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Hey,
Zou iemand mij ook bladmuziek van Guus Meeuwis het is een nacht willen sturen? rosalie_spijkers@hotmail.com Groetjes Rosalie |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
heey
wil miss 1 van jullie ook het bladmuziek naar mij toesturen? >ikbendevolgende@gmail.com< thnx ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
You And Me Is.....DONE!
|
![]()
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Zou iemand hetzelfde nummer aub ook naar mij willen sturen? Ik zoek het al een tijdje en vind het een prachtig nummer.
E-mail: michael.van.steijvoort@gmail.com Bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik wil ook wel het is een nacht van guus meeuwis!
ik speel klarinet. e-mail: janne_aapje@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
heej mensen
ik heb hier het is een nacht liggen in piano versie en met de accoorden erbij! als je hem wilt moet je maar even mailen debbie_boskoper@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
jeugdbrandweer NOP
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
kan er iemand ook voor mij het nummer het is een nacht van guus meeuwis (in noten) door mailen naar merciless_cw@hotmail.com
thx Merciless Laatst aangepast door merciless : 25 March 2008 om 00:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Super Lid
|
![]()
Nee. Slotje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
F0rum God +
|
![]() Citaat:
![]() En ja daar vind je ook de noten.
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
heey allemaal
ik zoek al een tijdje naar de bladmuziek van de film the gladiator alleen moet je op alle sites waar ik tot nu toe op ben geweest betalen en dat is niet so fijn mja als iemand de bladmuziek van de gladiator heeft wil diegene het dan mailen naar yester_boyd@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik ben al een tijd op zoek naar bladmuziek voor de piano van rebecca lavelle - my heart is like a river. Heeft iemand toevallig daar het bladmuziek van of van andere nummers van haar? Stuur het dan aub naar salsalady_19@hotmail.com. Alvast hartelijk bedankt Groetjes Ashley |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar het liedje Hurt- van Christina aguilera, voor op de piano! Zou iemand alsjeblieeeft zo lief willen zijn het naar mij te sturen(A) mijn msn is x.-merel@hotmail.com Liefs |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() heeft iemand voor mij toevallig 'you've got a friend' van Carole King? Weet niet of dat heel bekend is, maar het is zooooo'n mooi nummer ![]() groetjes!! Laatst aangepast door Denim_mouse : 3 October 2007 om 20:57 |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Bladmuziek gezocht van:
VanVelzen, Mika, Nightwish, Delain en After Forever! Als je iets hebt stuur 't maar: FromFallenToBroken@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Halloo,
Ik ben ik ook op zoek naar de bladmuziek van natasha bedingfield - soulmate. Echt als iemand die heeft, je bent een held! nog een x x.-merel@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Heeft iemand misschien de bladmuziek van Fearless, Let It Be, Something to say en Believe it van Kane? 1 van de 4 is ook goed. Ik weet dat het eigenlijk geen pianomuziek is, maar het staat wel in het pianoboek Speelklaar. Alleen dan wel in allemaal verschillende, dus als iemand het heeft stuur het dan naar xxjesappel@gmail.com dat bespaard mij veel tijd en geld. Alvast bedankt!! -xx- Kir
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Hey FartherAway,
Ik heb je een mail (op dit forum) gestuurd met de nummers van nigthwish. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ashley |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
heeej piano ammateur!
ik had een vraagje.. zou ik misschien een paar liedjes mogen hebben? Beaty and the beast- disney hero- enrique iglesias het is een nacht- guus meeuwis hou me vast- volumia per spoor- guus meeuwis she's the one- robbie williams... kun je ze sturen naar dit e-mail adres: ilse-loves@hotmail.com alvast bedankt!! grt. Ilse |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
zou er mij iemand kunnen helpen aan volgende partituren
afscheid - volumia candle in the wind - elton john dit was je leven - marco borsato titanic - celine dion de roos - ann christy of The Rose - Bette Midler afscheid nemen - marco borsato hou me vast - volumia afscheid van een vriend - clouseau m.v.g joshua dj-joshua_3@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Beste Leerlingen.com leden,
Ik zie dat hier nogal veel wordt afgewisseld en gevraagd qua bladmuziek! Ik ga het hopelijk een heel stuk makkelijker voor jullie maken! Als jullie dit tenminste willen! Ik ga een website opzetten(professioneel: 10 jaar ervaring) met een makkelijk te onthouden domein(bv pianosheets.nl) hier kunnen jullie de bladmuziek die jullie hebben met elkaar delen! Dus jij upload/stuurt de bestanden naar de website heel simpel doormiddel van op bladeren te klikken en de sheets aan te klikken die jij hebt en dan op upload! En dan is er een pagina(bv files/sheets) waar alle sheets komen te staan die mensen gestuurt/geupload hebben en deze zijn hier dan direct te downloaden! Interesse tonen? (zou handig zijn weet ik waarvoor ik het doe) mail naar butie@msn.com ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Heeft er toevallig iemand de piano partituur van cry van rihanna???
mvg x |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Heey allemaal
K zoek bladmuziek voor piano, een nummer van LIVE: They stood up for love Heeft iemand deze??? zou super zijn! Thnx! Willem |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
heeft iemand heel toevallig de bladmuziek van
Stuck in the middle - Mika? bij voorbaat dank ^_^ klijnsmailadres@hotmail.com
![]() |
#33 |
Lid
|
![]()
Hey mensen,
is er iemand die misschien voor mij de bladmuziek van Keane - Crystal Ball heeft? Zou echt geweldig zijn. ![]() Mijn e-mail is tomveldmanoss@hotmail.com Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
ey!
ik ben op zoek naar bladmuziek van mariah carey - When you believe. ![]() verder wil ik ook graag bladmuziek van high school musical. graag voor de piano ,dus tweehandige bladmuziek (+akkoorden) als iemand hem heeft wil ik hem héél graag hebben, dus mail 'm dan: fleur.schellekens@planet.nl ![]() ![]() ![]() ![]() Fleur |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
hey
heeft er iemand bladmuziek voor piano van katie melua? liefst 'my aphrodisiac is you', maar andere is ook goed ![]() groetjes ![]() soulsistah1991@gmail.com |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
ik weet dat t al heel vaak gevraagd is, maar ik moet de bladmuziek van "het is een nacht"hebben van Guus meeuwis.
voor piano. als iemand em heeft stuur dan maar naar guusje_tijssen@hotmail.com. alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Wie heeft er bladmuziek van de serie McLeod's Daughter (Rebecca Lavelle)? Alles is welkom. Of wie weet waar ik het kan vinden?
Mail naar: hadewichk@live.nl |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal.
Ik ben sinds kort (deze week) met een eigen site begonnen om bladmuziek(piano/keyboard) te delen met andere mensen. Een systeem van bladmuziek aanvragen en bladmuziek delen. Het is wel in het engels, maar dat lijkt me niet echt een probleem. Op het forum staat tot nu toe een korte lijst met bladmuziek(sheets) die ik in bezit heb. Ik wil best de hele lijst toevoegen (rond de 700 bladmuziek), als er genoeg vraag voor is. Dus ik wacht even af op comments. Ik hoop dat mensen er geinteresseert in zijn. De site is nog niet compleet af maar het forum werkt al. (let niet op bugs/foutjes) http://www.yourfiles.nl Dit is natuurlijk ook een beetje als reclame bedoelt, maar omdat er zoveel vraag is naar (makkelijk verkrijgbare) bladmuziek heb ik maar een post gemaakt. Anders delete je deze post maar ![]() Groeten. Tom |
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hoe maak jij deze site tom |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Phpnuke om precies te zijn, die zijn zegmaar kant en klaar en meteen bruikbaar. Kan je zelf alles aan aanpassen enzo. Zoals je ziet valt er nog veel aan te passen bij mij, but Working On It ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
heeft iemand de partituren van "Shooting Star" van Air Traffic?? want ik zou dat graag voor mijn vriendin
![]() Gie_van_aken@hotmail.com Gie x |
![]() |
![]() |
#42 |
Lid
|
![]()
Heey,
Heeft iemand toevallig de pianopartij van I will survive van de Hermes Houseband... het gaat dan vooral om de intro je mag het mailen naar bart_krul@live.nl Alvast bedankt!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
heey , ik zou graag de pianopartituur van tokiohotel/mosoon hebben heeft iemand die??
greets |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
oh ja mail maar naar jacque_godts@hotmail.com...als je het hebt natuurlijk
|
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
heey
ik speel nu voor het derde jaar piano dus nog niet zo lang maar ik heb op youtoube een paar liedjes gezet die ik moet leren het is niet zo heel bizonder mar willen jullie is kijken www.youtube.com/rox1992 groetjessss |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Niet verkeerd aangezien je nog aan het oefenen bent ![]() Het klinkt alleen een beetje voorzichtig, laat je gaan zou ik zeggen. Vooral bij zo'n muziek als van Pirates. Als je zo doorgaat zal het vast goed gaan klinken. Succes! ps. Misschien een tip. Zet je camera zo dat we de toetsen kunnen zien zoals veel mensen doen. Altijd leuk als mensen het ook willen proberen. Groeten. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Lid
|
![]() Citaat:
heel erg bedankt ik zal je tip is proberen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lid
|
![]()
eey
ik heb nu een andere youtube aan gemaakt want wist me wachtwoord niet meer ![]() dus willen julie ook ff kijken op www.youtube.com/roxpiano1992 groetjess |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lid
|
![]()
wie kan me helpen met mijn probleem ??
wie kan me helpen met me probleem : http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62408 allemaal alvast bedankt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Ik heb dringend de pianopartiure nodig van dad van k´s choice
bedankt als iemand het vindt. groetjes lore |
![]() |